Elevator Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 nie wiem jak lepiej mozna bylo nazwac temat, ale coz robie rpg, sprity biore z rpg makera, ale oczywiscie nie kazdy kwadracik po kolei, tylko cale drzewa, namioty itp a wiec obiekty te maja odznaczone stable, jest jeden obiekt 16x16 stable i to go stawiam na sprity tam gdzie ma blokowac mi postac, no ale do rzeczy ustawilem zeby bohater mial depth na -10 a namioty itp na 10, co za tym idzie glowa bohatera jest nad namiotem gdy do niego podejdzie, takze 'nad' pniem, przez co jest bardziej realistycznie, ale gdy postac jest juz nad liscmi - jest nad nimi i tyle, co jest malo realistyczne bo powinna byc pod, wlasnie liscmi przykryta jak juz mowilem nie zamierzam ustawiac osobnego depth dla lisci jak i pnia, bo ze wszystkimi obiektami w grze bylo by za duzo roboty jak ja to widze? kolejny punkcik 16x16 z depth na wiekszym minusie niz depth bohatera stawiac tam gdzie sa liscie cos probowalem ale nie dzialalo jakies porady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 depth = -y ? Spróbuj tego użyć w każdym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 nadal to samo :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 a dałeś to w stepie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 tak dalem, postac chodzi nad calym obiektem wlacznie z liscmi drzewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 to coś spieprzyłeś. użyj tego w każdym obiekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 nic nie spieprzył, tylko po prostu depth=-y chyba daje obiektowi jeden depth na całej jego powierzchni, a jemu chodzi żeby pień był za bohaterem a liście przed nim i chyba czegoś takiego w jednym obiekcie nie da się zrobić EDIT: po prostu podziel drzewo na 2 sprity i 2 obiekty i w pniu daj w create żeby tworzyło ci ten obiekt koronę drzewa w odpowiednim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jak robisz to w tilesecie, to dolną część pnia ustaw na depth dodatni (np 1000000) a górę pnia i koronę na ujemny (np -999999) Wtedy na pewno będzie tak jak chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dokładnie kiedyś przy swoim projekcie miałem podobny problem, tyle że ja obiekt musiałem dzielić na 3 części, a też było ich sporo. Tak że nic Ci nie pozostaje jak bawić się z tym i dzielić obiekty i zmieniać depht każdego z nich :) Taka już rola programisty ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się