kubag778 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Czy jest możliwe sprawienie, aby przy obracaniu obrazka funkcją image_angle nie obracała się maska? Bo mam grę, w której podczas skoku bohater może się bez problemu obracać, ale jak bohater dotknie ściany to się wszystko chrzani. Czy jest może jakaś zmienna mask_angle albo coś w tym stylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Nie używasz image_angle tylko "swojej" zmiennej kont, i w drawie dajesz GML draw_sprite_ext(sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, kont, image_blend, image_alpha); //Ale sprawdz argumenty bo strzelalem</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Zmieniaj np. direction gracza zamiast image_angle, i w Draw daj: GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,direction,image_blend,image_alpha); EDIT: Ninja'd :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 poprostu nie używaj image_angle zrób sobie inną zmienną np. angle a obrazek wyświetlaj funkcją GML draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, angle, -1, 1 ); EDIT: kiepski timing xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się