gmysu Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Mianowicie, jak przesłać dane do wszystkich na serwerze? Otworzyć osobny socket dla każdej instancji danego obiektu na serwerze, i odczytywać z każdego dane w odpowiadającym mu obiekcie klienta? I wreszcie, czy funkcja tcpip() to dobry sposób na realizację czegoś takiego? Pozdrawiam. Moje dzisiejsze eksperymenty nie dały rezultatów:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 O_O Po co ci tyle socketów ?? Ja znalazłem sobie taki sposób: GML /* wysyłanie */ var polecenie; polecenie="A.B="+=string(C.D) clearbuffer() writestring(polecenie) sendmessage()//czy jakoś tak /* dla A - nazwa do którego zmienna ma dotrzeć B - nazwa zmiennej, która dochodzi C - nazwa obiektu, z którego zmienna jest pobierana D - nazwa pobieranej zmiennej */ /* odbiór */ execute_string(readstring) I tak to mniej więcej wygląda... Ładuj se to w stringa i wykonuj string. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Mentoss, jak ktoś wbija na serwer, to właśnie przez tcpaccept tworzysz dla niego socket... Zapisuj te id socketów z tcpaccept tworzonym obiektom, wysyłaj na te sockety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmysu Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Mentoss, jak ktoś wbija na serwer, to właśnie przez tcpaccept tworzysz dla niego socket... Zapisuj te id socketów z tcpaccept tworzonym obiektom, wysyłaj na te sockety. Mhm w tej chwili w obiekcie który kontroluje akceptowanie połączeń (step) mam coś takiego: GML klient = tcpaccept(listen,1); if(klient) { o = instance_create(40,40,player); (o).socket = klient; } Mogę wysyłać na socket z którego czytam pakiety?? Jak to? Czy to się jakoś nie gryzie? Tapnij mi takim przykładowym wysyłaniem, bardzo proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Wysyłasz na ten (o).socket. GML clearbuffer(); writestring("Przykladowy string"); with (player) sendmessage(socket); Wyśle wiadomość do wszystkich graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmysu Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Hm. Nie bardzo udaje mi się odebrać pakiet wysłany tym sposobem po stronie klienta. Edit: Oho! Jakieś drgnięcie! :) Edit2: Przedwczesny zachwyt. Nadal nic po drugiej stronie. (Server -> klient) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się