Skocz do zawartości

Jak zrobić


Luxix

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w trakcie tworzenia gry samochodowej coś jak gta.

I chcę to podzielić na roomy. Czy da się zrobić by np jak gracz jest w samochodzie żeby on był w samochodzie po przejściu do następnego rooma?

albo jak jest bez samochodu żeby przeszed do następnego rooma bez samochodu tylko bohater?

Edytowane przez Mimek
Zła nazwa tematu, wulgarny język, ogóla niechęć do myślenia. Warn i blokada na 24h.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mi to ma pomóc?

 

Dałeś mi przykład jechania samochodem ja to mam :P

Tylko mam swoją grę podzieloną na dzielnice w każdym roomie inna część miasta i dlatego się pytam co zrobić jak po przejściu do następnego rooma gdy postać jest w samochodzie żeby w następnym roomie też była.

Czy ten przykład miał mi w tym pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobijające są takie tematy... zrób sobie room_zmienne i wstaw w nim obj_init( daj mu nie usuwanie przy zmianie romu )

 

create obj_init:

GML
global.gracz_siedzi_sobie_grzecznie_w_swoim_aucie = false

room_goto_next()

następne roomy to już mapki... jak wsiada/wysiada to zmieniaj zmienną na true lub false

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o to by ktoś pomógł mi zrobić następującą rzecz:

 

Mam ustawione że po kolizji z pewnym obiektem przechodzi się do następnego rooma.

Więc chcę aby moja podczas jak jest w samochodzie to żeby po przejściu do następnego rooma też był w samochodzie a jak jest na piechote to niech będzie.

 

To co mi dajecie nie działa.. albo od razu mnie bierze do następnego rooma... albo nie działa w ogóle.

Czy ten przykład ma związek z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...