MB22 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Robie gre wyscigowa i mam problem. Nie wiem jak zrobic przyspieszanie ( ze samochod nie jedzie caly czas tak samo) i ograniczenie predkosci, zmienianie biegow, hamowanie, jazda do tylu , skrecanie ( ze samochod nie obraca sie od razu o 90 stopni). Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Boshe. To przecież zwykłe dodawanie :o Poszukaj przykładu na yoyogames, był jakiś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ja się kiedyś tak bawiłem, ale nie miałem pomysłu jak o wykorzystać: proszę projekt jest twój:Skrzynia Biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 GML if speed>15{speed=15} if keyboard_check(vk_right) { hspeed+=0.1 } if keyboard_check(vk_left) { hspeed-=+0.1 } if keyboard_check(vk_up) { vspeed-=+0.1 } if keyboard_check(vk_down) { vspeed+=0.1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Lol, to się nie sprawdzi do efektu, który MB22 chce uzyskać. Przede wszystkim: przyspieszenie zależy od prędkości (opór powietrza), mocy, aerodynamiki i masy pojazdu. Prędkość maksymalna jest ograniczona jedynie przez opór powietrza i obroty pojazdu. Zmiana biegu na wyższy spowoduje zmniejszenie przyspieszenia, ale wzrost prędkości maksymalnej. Siła hamowania zależy od mocy hamulców i od prędkości - im szybciej jedziesz, tym mocniej będziesz hamował (opór powietrza ma bardzo dużo do gadania). Żeby jechać do tyłu, trzeba też zaprogramować bieg wsteczny, co jest trudniejsze od jazdy do przodu - dla image_angle prędkość nie jest ujemna. Będziesz miał sporo roboty, ale z tymi wskazówkami zrobisz realistyczny model jazdy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 ogólnie to nie wiesz nic -.- ehh... u mnie w upie znajdziesz przykład :] zaraz zapodam link :] masz tam wszystko czego potrzeba :] LINK: https://gmclan.org/up6605_4_RaceExtreme2D.html Pamiętam o credits :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ja miałem problemy z obrotami - dlatego zrobiłem tak jak zrobiłem - dzięki za podpowiedź teraz będę miał prościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się