Skocz do zawartości

Wykrywanie obiektów wokół budynku


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

if distance_to_object(global.obiekt)<=64{if wybrany=false{robotnicy+=1;wybrany=true;}}else{wybrany=false;}

kod w budynku

 

with(global.budynek){tury-=robotnicy}

kod tury - powinno odejmowac tury w budynku rowne ilosci graczy wokol budynku, global.budynek jest rowny id budynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użyj ds_listów, można w biegu sprawdzać czy jakiś obiekt do niej należy, jeśli jest za daleko usuń go z listy, jednak gdy obiekt jest wystarczająco blisko sprawdź czy już jego ID jest zapisane, jeśli nie, zapisz ID do listy ( Do tego można dodać jakąś zmienną bool-like ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tura klikasz lewym:

with(global.budynek){tury-=ds_list_size(robotnicy)}

 

w obiekt budynek step:

if distance_to_object(global.obiekt)<=64{if ds_list_find_index(robotnicy, self){}else{ ds_list_add(robotnicy, global.obiekt)}}else{ds_list_delete(robotnicy, global.obiekt)}

 

nic sie nie zmienilo, co jest zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...