Paqoo Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Jak to zrobić? To będzie jakaś pętla, czy funkcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Wykrywanie obiektów wokół budynku masz zamiar je gdzieś spisać, czy co z nimi zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Spisac je do zmiennej, kiedy sa w poblizu. Powinno odejmowac kiedy sa dalej. Wazne, ze te obiekty sa tego samego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Pobróbuj z distance_to_object, Paqoo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 I instance_nearest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 if distance_to_object(global.obiekt)<=64{if wybrany=false{robotnicy+=1;wybrany=true;}}else{wybrany=false;} kod w budynku with(global.budynek){tury-=robotnicy} kod tury - powinno odejmowac tury w budynku rowne ilosci graczy wokol budynku, global.budynek jest rowny id budynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 użyj ds_listów, można w biegu sprawdzać czy jakiś obiekt do niej należy, jeśli jest za daleko usuń go z listy, jednak gdy obiekt jest wystarczająco blisko sprawdź czy już jego ID jest zapisane, jeśli nie, zapisz ID do listy ( Do tego można dodać jakąś zmienną bool-like ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 w tura klikasz lewym: with(global.budynek){tury-=ds_list_size(robotnicy)} w obiekt budynek step: if distance_to_object(global.obiekt)<=64{if ds_list_find_index(robotnicy, self){}else{ ds_list_add(robotnicy, global.obiekt)}}else{ds_list_delete(robotnicy, global.obiekt)} nic sie nie zmienilo, co jest zle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Coś na zasadzie tego: https://gmclan.org/up1717_12_warfog.html Mój któryśtam projekt z kolei w GMie (8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się