Lordis Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam ! Mam problem robie gre zręcznościową i nie wiem jak zrobic punkty kontrolne i stoper. Chodzi o to że przy rozpoczęciu mapy zaczyna lecieć czas, po przejsciu jakiegos etapu jest punkt kontrolny od którego sie bedzie zaczynac po smierci (wszystko w 1 roomie) i jak zrobic by gracz zaczynal po smierci od checkpoint'u a stoper nie cofal sie do czasu w którym ten punkt kontrolny zostal aktywowany. Mam nadzieje że dobrze mnie zrozumiecie. Ja zrobilem to tak ze po wejsciu w checkpoint zapisuje sie gra, a po smierci jest wczytywana ale czas jest wtedy również cofany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Ja bym to zrobił za pomocą ini. Przy Checkpointcie zapisujesz potrzebne dane. Kiedy gracz się skuje wczytujesz dane z ini a stoper leci dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Tez tak myslalem ale czy nie istnieje prostszy sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 To możesz też zrobić na odwrót. Zapisujesz grę(jak zapisywałeś). A do ini zapisuj co chwilę stoper. Chodź nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie. Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Zobaczę, może jeszcze coś wykombinuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 po kiego używać plików? można to zrobić np. na globalach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 GML (Checkpoint Create) checked=false; GML (Checkpoint Collision) with( objCheckpoint ) if( checked ) instance_destroy(); checked=true; GML (Player killed) with( objCheckpoint ) if( checked ) respawn_player( x, y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się