Skocz do zawartości

Dostawa!!!


Riva

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś kiedy nie miałem stałego neta robiłem różne rzeczy w Delphi7 i GM. Teraz wydają mi się głupie (dawno temu to robiłem). Będę dawał po 2-3 linki do moich programików (raczej programu, wybrałem tylko jeden sprawny) i gier.

 

Oto one:

BattleshipArena (później zamieszczę zwykłego) Gra jest niedokończona ale da się w nią grać ale tylko na dwóch. RPG kosmiczny. BattleshipArena

 

Kalkulatox kalkulator z ciekawymi funkcjami Matma będzie łatwaKalkulatox

 

Humanman lub Interman to dwie te same gry z inną grafiką (Humanman - walczymy z wirusami w ludzkim ciele, Interman - walczymy z wirusami w komputerze) Humanman

Interman

 

Szybko ściągać bo za 2 dni dam kolejne a te usunę!!! :thumbsup:

 

HEJ! KOMENTOWAĆ!!!!!!!!!

 

Nie pisz więcej taką wielką czcionką, bo dostaniesz warna.

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra! Kolejna dostawa (a właśnie, wy też możecie tu dawać swoje gierki ale tylko po trzy lub dwie)

 

McGentor - Volcano Brothers Kolejna część mojej gry! Nowością w niej jest to że są twoi kompani (niezbyt inteligentni) i... a co ja będę mówić? Sami sprawdźcie! McGentorVolcanoBrothers

 

 

AlienShooter - Strzelamy do potworów. Gra sprawia wrażenie 3D. (brak linka, CZEKAŁEM GODZINĘ I JESZCZE SIĘ NIE PRZERZUCIŁO!)

 

Racing - Wyścigi - powrót do starych czasów Racing

 

 

 

A tak na marginesie: upload źle funkcjonuje. Pakuję trzy gry i chce je wrzucić na uploada ale pokazuje się, że nie można wyświetlić strony!

 

PS. Nadal nie wiem jak zrobić aby na view1 był pasek życia gracza1 a na view2 nie było go widać (mówili coś o view3 ale nie rozumiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Nadal nie wiem jak zrobić aby na view1 był pasek życia gracza1 a na view2 nie było go widać (mówili coś o view3 ale nie rozumiem)

 

Musisz ustalić jak rysujesz pasek życia dla gracza 1 w pierwszym view to akcja wygląda tak: view_xview[0],view_yview[0], a dla gracza 2 w drugim view piszesz tak: view_xview[1],view_yview[1].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na jakiejś płycie... Ale można też wziąść z eksperta.

Ale w GameMaker też można takie zrobić.

 

Dam teraz jedną ostatnią grę (z tych lepszych)

BattleshipDemo - UFOsy zaatakowały ziemię! Jako Neo wsiadasz do swojego Battleshipa "Rocket7" (po ulepszeniu "Armagedon1" ale w demo tego nie ma) szukasz Kapitana Cirbo i razem lecicie znaleźć ich królową. UWAGA! W pewnej rundzie zmieni się sterowanie... BD

 

EDIT

BUG! Aby się go pozbyć (tylko przy pierwszym uruchomieniu jest aktywny) pobierz to -> Ważne_dane_bez_których_na_początku_gry_pojawi_się_bug dane muszą być w tym samym folderze co gra

 

PS. Odebrałem dziś świadectwo. Moje oceny:

j.p - 4

historia - 4

wos - 4

j.a - 4

matma - 5

fizyka - 4

chemia - 4

biologia - 4

geografia - 4

plastyka - 4

technika - 4

informatyka - 5

wych. fiz - 4

rel - 4

Kto ma lepsze? (pewnie dużo osóB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(jestem ułomny więc się pytam)gdzie są Delphim ??
www.borland.com - musisz sie troche naszukać :P

 

PS. Odebrałem dziś świadectwo. Moje oceny:

j.p - 4

historia - 4

wos - 4

j.a - 4

matma - 5

fizyka - 4

chemia - 4

biologia - 4

geografia - 4

plastyka - 4

technika - 4

informatyka - 5

wych. fiz - 4

rel - 4

Kto ma lepsze? (pewnie dużo osóB)

a ja mam 6 dostatecznych i reszta dopuszczające :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem login na Matthew_Kane (wcześniej byłem Riva). Więc będę pisać pod tym nickiem (Z Rivy też będę korzystał). Chce wrzucić BattleshipArena v1.1 ale mam pewien błąd (raczej bug). Gdy strzelam to nabój leci w kierunku "dir" ale gdy mam kolizję z "solidem" to strzela zawsze w prawo, po odleceniu znowu strzela normalnie. Help me plz!

 

I jeszcze coś: Mam fajny programik zrobiony przeze mnie w Delphi7 ale ma parę błędów (które nie są zbyt ważne np. po pominięciu daty na którą coś zapisałeś nie pojawi się żadny komunikat, musi być dokładnie ta data, ciekawe czy ktoś zrozumie). Program ten to "Supełek".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BP Ultimate Napisano Dzisiaj, 12:00

Nie lepiej zmienić nick na koncie Riva? Napisałbyś do Ranmy i by ci to załatwił jak sporej ilości użytkownikom tego forum xd.

Patrysław (Beaver Interactive) Napisano Dzisiaj, 11:58

Matthew_Kane, masz zdecydowanie za długą sygnaturę (podpis). Poza tym musisz się zdecydować, którego konta będziesz używał, drugie zostanie skasowane.

Hej! Nie nabijajcie sobie postów!!! :angry:

Nie dam innych gierek póki nie skomentujecie tych!

 

Moho! Ten problem odłóżmy bo mam inny: Jak mam zrobić aby na wrogami były wyświelane ich paski HP. Draw nie działa! Potrzebne mi jest do gry Neozone gdzie latamy samolotem zdobywamy misję rozwalamy wrogów, zdobywamy doświadczenie. Niektórych wrogów będzie można zobaczyć tylko przez NeoTryb. Pomóżcie mi! :( :( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna gra Racing.

Troche błędów w niej ale podoba mi się jej styl.

Błędy:

Ü Samochody jadą pod prąd >.<.

Ü Na moim kompie gierka co jakiś czas zwalnia.

Mógłbyś zrobić gre o czołgach. Była (chyba) ona w tej gierce co się na niej wzorowałeś przy robieniu Racinga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry... zapomniałem się... *U*

 

jeden komentarz...

A na inne gry?

 

Matthew_Kane, masz zdecydowanie za długą sygnaturę (podpis).

 

No i co z tego? A! Mówcie mi Kane.

 

Mógłbyś zrobić gre o czołgach. Była (chyba) ona w tej gierce co się na niej wzorowałeś przy robieniu Racinga.

Dobra! Ale nie pamiętam o co w niej chodziło i jak wyglądała.

 

Mam pytanie: W moim RPG (Neozone) są takie atrybuty:

-HitPoints

-Speed

-Power

-Shield

-Exp

-MaxExp

-Level

Jakie mogę jeszcze dodać?

 

PS. Przeszedłem Quake4!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego? A! Mówcie mi Kane.
Jest pewne ograniczenie co do wielkości sygnatury...

Mam pytanie: W moim RPG (Neozone) są takie atrybuty:

-HitPoints

-Speed

-Power

-Shield

-Exp

-MaxExp

-Level

Jakie mogę jeszcze dodać?

Ability :]

 

PS. Przeszedłem Quake4!!!
Napiszę to z czystej, niepochamowanej złośliwości: "no i co z tego?" :lol2: :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matthew (^_^), powinieneś się zastanowić, jakie przełożenie na grę będą mieć statystyki. W Cyberpunku jest cecha "Empatia", która okresla, ile cyberwszczepów postać może mieć. W grach, gdzie jest magia pojawia się rzecz jasna współczynnik mana. A bardziej szczegółowo: jeśli w grze bohater macha mieczem automatycznie,to warto dodać atrybut "szybkość". Jeśli natomiast machanie zależy od szybkości klikania myszką, to taki współczynnik jest zbędny. Atrybuty powinny odzwierciedlać rozgrywkę, a co najważniejsze każdy z nich powinien być tak samo ważny. Np. szybkość, siła i wytrzymałość - jeśli siła będzie wykorzystywana tylko do ustalenia ilości noszonych rzeczy, to gracze nie będą wydawać punktów doświadczenia na nią. Ważne jest też coś innego - różne ścieżki rozwoju. Dobrze by było, jakby się dało rozwijać np. mocno zwinność, a siłę tylko trochę, wówczas otrzymujemy postać atakującą szybko, ale z małymi obrażeniami. Jak ktoś lubi chodzące czołgi,to może z kolei zmarginalizować szybkość. I przy takim podejściu trzeba zwrócić uwagę, czy wysokopoziomowa postać szybka, ale słaba w walce sprawdza się podobnie jak postać wolna, ale silna na tym samym poziomie rozwoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matthew (), powinieneś się zastanowić, jakie przełożenie na grę będą mieć statystyki. W Cyberpunku jest cecha "Empatia", która okresla, ile cyberwszczepów postać może mieć. W grach, gdzie jest magia pojawia się rzecz jasna współczynnik mana. A bardziej szczegółowo: jeśli w grze bohater macha mieczem automatycznie,to warto dodać atrybut "szybkość". Jeśli natomiast machanie zależy od szybkości klikania myszką, to taki współczynnik jest zbędny. Atrybuty powinny odzwierciedlać rozgrywkę, a co najważniejsze każdy z nich powinien być tak samo ważny. Np. szybkość, siła i wytrzymałość - jeśli siła będzie wykorzystywana tylko do ustalenia ilości noszonych rzeczy, to gracze nie będą wydawać punktów doświadczenia na nią. Ważne jest też coś innego - różne ścieżki rozwoju. Dobrze by było, jakby się dało rozwijać np. mocno zwinność, a siłę tylko trochę, wówczas otrzymujemy postać atakującą szybko, ale z małymi obrażeniami. Jak ktoś lubi chodzące czołgi,to może z kolei zmarginalizować szybkość. I przy takim podejściu trzeba zwrócić uwagę, czy wysokopoziomowa postać szybka, ale słaba w walce sprawdza się podobnie jak postać wolna, ale silna na tym samym poziomie rozwoju.

 

Hmm... W tej grze kierujemy SAMOLOTEM! "Różne ścieżki rozwoju" napoczątku myślałem że chodzi ci o specjalne umiejętności np. odporność na ogień ale po wytłumaczeniu zdałem sobie sprawę z tego, że nie wiem jak coś takiego zrobić (u mnie w grze robi się to automatycznie). Jak zrobić takie okienko awansu na kolejny level??? :blink:

 

Aha! Jeszcze coś! Wiem, że administratorzy i moderatorzy tu rządzą ale to nie znaczy, że mogą używać wulgaryzmów (przesadziłem, bo "pie***lę" Ranmusa to chyba tylko brzydkie i niekulturalne słowo)

 

By Goo: przeszukałem posty Ranmusa i nigdzie nie znalazłem wyżej wymienionego zwrotu. A poza tym Ranmus jest Adminem tej strony, więc mu wolno wszystko :jezor: . A następnym razem prosze cenzurować takie zwroty nawet jeśli się je cytuje - i tak każdy wie o co chodzi a przynajmniej nie razi oka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...