Osiem Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Bardzo oryginalne logo, nie pogadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 wydawnictwo z darmowym hostingiem i domeną? xd a co? chcesz odpalić 45% zysków z gry? oczywiście pod warunkiem, że Will ma UnityPRO bo nie można komercyjnych na zwykłym a co do logo to i tak mam zamiar je zmienić...za bardzo się w oczy rzuca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 a co? chcesz odpalić 45% zysków z gry? oczywiście pod warunkiem, że Will ma UnityPRO bo nie można komercyjnych na zwykłym What? Ogólnie chodzi o to, że żadne z ciebie wydawnictwo, niby jak chcesz sprzedać tę grę? Masz chociaż założoną działalność gospodarczą? Zainwestujesz w reklamę? Sprzedaż pudełkowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 What? Ogólnie chodzi o to, że żadne z ciebie wydawnictwo, niby jak chcesz sprzedać tę grę? Masz chociaż założoną działalność gospodarczą? Zainwestujesz w reklamę? Sprzedaż pudełkowa? heh a słyszał kiedyś o dystrybucji cyfrowej? a nie moja wina, że autor tematu nie napisał, na jakiej licencji chce rozpowszechniać swoją produkcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 heh a słyszał kiedyś o dystrybucji cyfrowej? a nie moja wina, że autor tematu nie napisał, na jakiej licencji chce rozpowszechniać swoją produkcję A jakie masz środki na reklamę? Nikt twojego "wydawnictwa" nie zna więc będzie tym trudniej. Masz w tym jakieś doświadczenie? Do dystrybucji cyfrowej też potrzebujesz działalności gospodarczej, a do tego musisz mieć skończone 18 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Kolejny paqoo. Nie zrobisz nowych pieniędzy bez żadnych pieniędzy na starcie, trzeba zaryzykować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Kolejny paqoo. Nie zrobisz nowych pieniędzy bez żadnych pieniędzy na starcie, trzeba zaryzykować. Tyle, że ten ma 15 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 :D Tyle, że ten ma 15 lat. - - - Trochę trudno się w gre wpasować, ale jaak się raz przejdzie i spróbuje jeszcze raz po 10 minutach, to wszystko jest strasznie proste. Nawet fajnie się gra, choć rzeczywiście postać mogłaby ciut szybciej się poruszać. Co do zasięgu czarów - mi pasuje taki jaki jest, nie było żadnych problemów z tymi latającymi stworkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 :D - - - Trochę trudno się w gre wpasować, ale jaak się raz przejdzie i spróbuje jeszcze raz po 10 minutach, to wszystko jest strasznie proste. Nawet fajnie się gra, choć rzeczywiście postać mogłaby ciut szybciej się poruszać. Co do zasięgu czarów - mi pasuje taki jaki jest, nie było żadnych problemów z tymi latającymi stworkami Co prawda teraz nie pracuje nad kodem tylko tekstem ale tutaj masz wersje gdzie postać chodzi szybciej, jest trochę inna kamera i kilka kluczowych animacji jest poprawionych: http://www.speedyshare.com/files/24471264/test1_Data.rar Jeśli miałbyś czas to byłbym wdzięczny za test i info czy coś takiego miałeś na myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Widzę że particle poprawiłeś, animacja biegania jest już dla mnie spoko. Tylko teraz ta camera jakoś wariuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Widzę że particle poprawiłeś, animacja biegania jest już dla mnie spoko. Tylko teraz ta camera jakoś wariuje. Z kamerą jest największy problem bo ile ludzi tyle opinii. Sama gra wymaga tego typu kamery gdyż zadania takie jak przenoszenia/interakcja przedmiotów(jak tego boxa czy np: platform w celu zbudowania schodów czy prowizorycznego przejścia nad przepaścią), magiczna lina czy sterowanie maszynami a także wiele innych wymagają dokładnej i łatwej w obsłudze kamery(Taka właśnie nietypowa trochę została wybrana ze względu na to, że rozgrywka znacznie różnić się będzie od gier typu rayman 3 czy tomb raider i nie będzie to klon jakiejś istniejącej gry jak kilka osób pisało). Jeśli masz czas to możesz spróbować tą wersje: http://www.speedyshare.com/files/24472518/test1_Data.rar Różni się ona tym, że w opcjach jest dodany dodatkowy suwak, który steruje "wariacją" kamery. Teraz każdy powinien być w stanie ustawić sobie kamera tak jak chcę( a przynajmniej mam taką nadzieje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 dodaj jeszcze suwak do głośności i wyłączania muzyki i dźwięków... oprócz tego pragnąłbym zauważyć iż nie można namierzyć skrzynki do rozbicia, jak stoisz za blisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 dodaj jeszcze suwak do głośności i wyłączania muzyki i dźwięków... oprócz tego pragnąłbym zauważyć iż nie można namierzyć skrzynki do rozbicia, jak stoisz za blisko Będzie zupełnie nowe menu wraz z opcjami i wtedy dojdą te mniej istotne parametry. To ze skrzynkami jest celowe gdyż przy zbyt małej odległości pocisk leci pod dziwnym kątem w dół i są też inne problemy z tym związane. Sama odległość minimalna będzie jeszcze dostosowywana kiedy dojdą inne umiejętności tak żeby to jak najlepiej działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 a jakie inne umiejętności masz w planach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 a jakie inne umiejętności masz w planach ?? -Sterowanie pojazdami (np: drewniany samolocik) -magiczna lina(przeskocz na dziura ala "tarzan na lianie") -podstawowe ataki : czysta energia/ogień/lód/electricity -pusher (odpychanie przedmiotów/nieśmiertelnych przeciwników/lecących na nas obiektów itd ale bez możliwości sterowania rzucanymi obiektami) -magic light(będa regiony kompletnie nieoświetlone pełne pułapek gdzie sami musimy dzięki małej kuli światła znaleźć bezpieczne przejście. -magic bubble(musisz szybko przejść jakieś zadanie, zamiast walczyć z potworkiem można go zamknąć w magicznej kuli, która unieruchomi go na krótki czas) -pusher sterowany(niektóre przeszkody są zbyt mocne aby zniszczyć je magią można podnieść jakiś cięższy przedmiot i z duża siła rzucić w przeciwnika/przeszkodę) -czar dla wciskania przełączników i interakcji z innymi obiektami obecnymi w zagadkach logicznych To są podstawowe skille dla pierwszego lvl. W każdym nowym lvl dojdzie kilka charakterystycznych dla danego environment'u umiejętności+ umiejętności dodatkowe za odkrywanie sekretnych pomieszczeń np: magic shield(obrona na krótki czas przed magicznymi atakami). Oczywiście same umiejętności będą podlegać metamorfozą ale cała koncepcja jest taka żeby w walce dużo kombinować bo wiele potworów będzie odpornych na większość form ataku a także dużo myśleć przy pokonywaniu przeszkód i próbować niekonwencjonalnych metod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się