edzio20 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam! Nagrałem mój problem, nie chciałem go opisywać, bo mnie trochę trudno zrozumieć ;d. I chodzi mi o to jak zrobić by tego prostokątu nie było widać na tym drugim oknie (tym drugim viewie ;p) A to kod prostokątu: GML draw_set_alpha(0.4) draw_rectangle_color(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+200,view_yview[0]+100,c_black,c_silver,c_black,c_silver,0) draw_set_alpha(1) draw_rectangle_color(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+200,view_yview[0]+100,c_white,c_white,c_white,c_white,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ten kosz możesz już chyba wywalić, bo dzięki niemu prostokąt rusza się identycznie jak postać. może pokombinuj z depthem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Nie... Myślę, że trzeba zrobić trzeci view i surface'a, który kopiowałby ten obszar ekranu, który chcesz (czyli ten prostokąt). Teraz wystarczy tylko rysować surface'a w tym 3-cim viewie. Uwaga, będzie to dosyć powolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio20 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Hmm a może jeszcze jakiś inny sposób? A jest takie coś jak pozycja okna gry a nie viewa: czyli wpisze sobie tak: draw_rectangle(pozycja_okna_x,pozycja_okna_y,...................) ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam! Nagrałem mój problem, nie chciałem go opisywać, bo mnie trochę trudno zrozumieć ;d. I chodzi mi o to jak zrobić by tego prostokątu nie było widać na tym drugim oknie (tym drugim viewie ;p) A to kod prostokątu: GML draw_set_alpha(0.4) draw_rectangle_color(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+200,view_yview[0]+100,c_black,c_silver,c_black,c_silver,0) draw_set_alpha(1) draw_rectangle_color(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+200,view_yview[0]+100,c_white,c_white,c_white,c_white,1) Podstaw index viewa w którym chcesz wyświetlić to pole, w warunku if ( view_current == 0 ) GML if ( view_current == 0 ) { draw_set_alpha(0.4) draw_rectangle_color(view_xview[view_current],view_yview[view_current],view_xview[view_current]+200,view_yview[view_current]+100,c_black,c_silver,c_black,c_silver,0) draw_set_alpha(1) draw_rectangle_color(view_xview[view_current],view_yview[view_current],view_xview[view_current]+200,view_yview[view_current]+100,c_white,c_white,c_white,c_white,1) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio20 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 @HuderLord O kurde ;d właśnie o to mi chodziło wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się