Marcin T. Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam Mam pytanie. Czy jest jakiś przykład lub ktoś może mi poda kod na to, żeby dało się zrobić takie coś, że pokazuje się takie pole do wpisywania tekstu, a potem ten tekst jest zmienną czyli, że np. wpiszesz 80531, a potem to 80531 jest zmienną. I jeszcze żeby np. gdy już wpiszesz ten tekst to żeby mogło być coś tego typu: GML if wpisany_tekst == coś_tam { //akcja } Dało by się coś takiego zrobić? Żeby np. gdy wpiszesz niepoprawnie hasło to nie możesz wejść do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 GML if get_string("pytanie",0)="to ma byc wpisane" { ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Do pobierania wartości jest: haslo = get_string(...); Warunek 'if': if( haslo == "moje coolowe haslo" ) { // Password correct } else { show_message( "Dupa!" ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się