Lollus Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Czy można zrobić coś takiego, że jeżeli OBIEKT ma kolizję z MASKĄ OBIEKTU2, wtedy jest akcja nr jeden, a jeżeli OBIEKT ma kolizję ze spritem OBIEKTU2 ale nie z maską, wtedy jest akcja nr 2? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Możesz ustawić jedną maskę, sprawdzić kolizje, po czym ustawić inną maskę i znów sprawdzić kolizję. Albo zrobić 2 obiekty o różnych maskach, które cały czas się nakładają na siebie i sprawdzać z którym z nich nastąpiła kolizja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jeżeli chcesz precyzyjnego sprawdzania, to może być ciężko, jeśli nie - collision_rectangle(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 albo napisz co chcesz tym osiągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się