Skocz do zawartości

Animacja


Lidzet

Rekomendowane odpowiedzi

Przykład poruszanie ala pokemon nic mi nie pomógł. Chcę aby było tak. Objekt ma ma sprite który ma animacja trój spritową. Objekt ma w step włączone image_angle=direction czy jakoś tak żeby się o 360 stopni obracał. No i co teraz zrobić żeby sprite objektu stał w miejscu a dopiero w momęcie naciśnięcia klawisza animacja wystartowała i potem staneła w danym miejscu na spricie 3 w miejscu a po puszczeniu klawisza stopniowa zaczeła wracać do pkt startu uf... koniec. xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie będe tego próbował bo to da taki efekt - animacja stoi w miejscu tak. Lecz jeżeli dam image_speed=2; przy evencie wciśnięcia klawisza A, czy tam S to animacja dojdzie do końca gdy będe trzymał ten klawisz i wróci na początek. Z tego co rozumiem gml a go niemal że nie rozumiem xD. Ale od czego są przykłady. No cóż może ktoś mi jeszcze pomoże jak nie to się pomęczę, bo ćwiczenie czyni mistrza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki działa.

 

Kurczę dalej mam problem. Jak zrobić żeby było tak:Animacja dochodzi do 3 pod obrazka sprita i wtedy się wykonuje dana akcja.

 

Ja robię tak:

image_index=3

{

image_speed=0;

}

 

Ja daje w evencie przycisku left lub w evencie nic to ciągle jakiś błąd wyskakuje

 

Pomożecie?

 

 

TriplePost? Bez warna się nie obejdzie ; )

Marek.S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...