Lidzet Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Przykład poruszanie ala pokemon nic mi nie pomógł. Chcę aby było tak. Objekt ma ma sprite który ma animacja trój spritową. Objekt ma w step włączone image_angle=direction czy jakoś tak żeby się o 360 stopni obracał. No i co teraz zrobić żeby sprite objektu stał w miejscu a dopiero w momęcie naciśnięcia klawisza animacja wystartowała i potem staneła w danym miejscu na spricie 3 w miejscu a po puszczeniu klawisza stopniowa zaczeła wracać do pkt startu uf... koniec. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 może pomoże: GML image_speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidzet Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Na razie nie będe tego próbował bo to da taki efekt - animacja stoi w miejscu tak. Lecz jeżeli dam image_speed=2; przy evencie wciśnięcia klawisza A, czy tam S to animacja dojdzie do końca gdy będe trzymał ten klawisz i wróci na początek. Z tego co rozumiem gml a go niemal że nie rozumiem xD. Ale od czego są przykłady. No cóż może ktoś mi jeszcze pomoże jak nie to się pomęczę, bo ćwiczenie czyni mistrza :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 GML image_index od czego jest ha ??? :D weź daj że jak np : będzie image_index=3 to w tedy {akcja } powodzenia :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Jeśli dobrze zrozumiałem, to GML if keyboard_check_pressed(ord('a')) { image_speed=0.5 //zmniejsz jak za szybko drepta } else { image_speed=0 //stój cieciu } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidzet Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Dzięki działa. Kurczę dalej mam problem. Jak zrobić żeby było tak:Animacja dochodzi do 3 pod obrazka sprita i wtedy się wykonuje dana akcja. Ja robię tak: image_index=3 { image_speed=0; } Ja daje w evencie przycisku left lub w evencie nic to ciągle jakiś błąd wyskakuje Pomożecie? TriplePost? Bez warna się nie obejdzie ; ) Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 GML if image_number=3 then image_speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się