Moho Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Witam Nie znam się zbytnio na tym... wiem że jest taka biblioteka Allegro do tworzenia gier 2D w języku C++... Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie mogę znaleźć ów bibliotekę ? Korzystam z kompilatorów Dev C++ i z MS Visual C++ 2005. O ile się orientuje to muszę mieć specjalne wersje tej biblioteki np. specjalnie pod DEV ? Byłbym wdzięczny za podanie mi linka do zassania biblioteki pod któryś z tych 2 kompilatorów. No chyba że jest po prostu pod każdy. I jeszcze interesuje mnie kurs... Pozdrawiam ! Moho... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Tutaj masz paczuszki Allegro dla Dev-C++. A tutaj fajny manualny tutorial xD Do visuala nie wiem - nie korzystam. Od dawna się legalizuje :P btw. a chcesz komplikator?... :lol: to tak apropo pewnego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Ojej a ten tutorial to musiał być po angielsku ? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 10 Czerwca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Jak chcesz programować w C++ to nikt Cię nie będzie prowadził za rączkę i musisz umiećsam sobie tłumaczyć z angielskiego, bo bardzo mało jest różnych kursów obsługi tego typu bibliotek po polsku jeśli nie w ogóle. Tak samo tyczy się dedykowanych for itp. to nie to samo co GM. :) Jeśli tego nie umiesz, to naprawdę strata twojego czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...