Skocz do zawartości

Sprinter - Zombie Land


Jakuss

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu na to, że to mój pierwszy post, to się przywitam ze wszystkimi ;) , a więc witam :) .

 

Tytuł: Sprinter - Zombie Land

Gatunek: Platformówka/ Zręcznościówka

Strona: http://www.otostrona.pl/chordgames/

Opis:

 

Gra jest w niskim stanie rozwoju. Zacząłem tworzyć ją w tym tygodniu.

 

Moja wizja to:

- Walka z wieloma potworkami na raz.

- Walka mieczem, oraz wręcz.

- Wiele pułapek do ominięcia.

- Karty, dzięki którym nasz bohater będzie mógł wykonać różne silniejsze ataki niż podstawowe, oraz będzie mógł dzięki nim dostać się do ukrytych miejsc rozbijając ścianę, lub podłogę.

- Trochę logicznego myslenia.

- Czarno biały świat.

- Dawka sporego humoru ;) .

 

Fabuła (w każdej chwili może się zmienić) :

Młody bohater, który uwielbia biegać po ścianach :) , zostaje poinformowany przez starego grabarza o wybryku szalonego naukowca, który powołał do życia zombie. Nasz bohater musi zapobiec światowej zagładzie i jak najszybciej powstrzymać hordy żywych trupów, oraz szalonego doktorka.

 

Autorzy:

Programowanie: Jakuss (Jakub Malik)

Fabuła: Jakuss & Dida (Dawid Malik)

Grafika: Dida

Muzyka: Jeszcze sprawa nie przemyślana :P

Screeny:

 

Menu:

http://imgfrog.com/?v=Unfc.png

 

- Jak narazie prosta wersja, być może w przyszłości jeszcze jakoś rozbuduję.

 

Rozgrywka:

http://imgfrog.com/?v=HraU.png

 

- Bohatera na screenie nie ma! Jeszcze nie jest na tyle gotowy by wejść do świata gry :) . Screen przedstawia tylko dwa rodzeja wrogów, oraz parę rzeczy wchodzących w skład miejsca jakim jest cmentarz. Akcja oczywiście nie będzie działa się tylko na cmentarzu. :)

 

**

Edit_1:

Rozgrywka2:

http://imgfrog.com/?v=DOxV.png

 

-Kolejny screen przedstawia bohatera robiącego wślizg . Na screenie jest też prototyp interfejsu ( z lewej u góry ilość żyć, z prawej u góry miejsce na kartę, nad bohaterem pasek wytrzymałości ) .

**

Edit_2:

Rozgrywka3:

http://imgfrog.com/?v=6BIs.png

 

-Na screenie przedstawiony jest kawałek tła, bohater, "eliksir życia", oraz jedna (z 37 różnych!) laleczka voodoo, którą to będziemy mięli przyjemność zbierać, aby zdobywać punkty, jak to w grze platformowej ;)

**

 

Proszę oceńcie pomysł :) . I napiszcie co o tym sądzicie. Pozdrawiam :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Witam nowego usera.

Taki dobry nawet... Fabuła trochę krótka i niczym nie zaskakuje. Screen z rozgrywki nic nie pokazuje po za stylem graficznym trochę się o niego obawiam myślałem czytając opis że to będzie coś w stylu starych filmów a okazało się to nie pokolorowaną kolorowanką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam za wysokie oceny :). Dołączam kolejny screen przedstawiający bohatera robiącego wślizg ;). Na screenie jest też prototyp interfejsu ( z lewej u góry ilość żyć, z prawej u góry miejsce na kartę, nad bohaterem pasek wytrzymałości ) :).

 

http://imgfrog.com/?v=DOxV.png

 

Mile widziane komentarze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam Cię I am vader, że wyjdzie :), inaczej bym nie zaśmiecał niepotrzebnie forum :P.

 

Z takimi drobnymi pracami jest 75% szans że i tak gra nigdy nie wyjdzie.

 

Każda gra, która wyszła, była kiedyś taką "drobną pracą", zapewniam też Cię, że ta gra jest już czymś więcej niż "drobną pracą", tylko na screenech tego jeszcze nie widać :)...

 

Pozdrawiam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze 2 posty wyżej nie chodziło o to, że ta gra jest na niskim poziomie zaawansowania i nigdy nie wyjdzie, lecz o to, że jak jest na niskim stopniu zaawansowania to żeby na forum nie wrzucać. Wiemy ile takich zapowiedzi było, koleś robi grę 2 godz. i wypuszcza zapowiedź, bo widać już zarys gry, a potem jej nie kończy i zostaje po grze plik na dysku autora (albo czasem nie, bo kretyni przerywają projekty z powodu formatu kompa, ponieważ nie zrobili sobie kopii zapasowej) i zapowiedź, która zostaje na forum. Ja nie mam ani jednej zapowiedzi na forum mimo że przez 2 lata przetoczyło mi się przez głowę setki pomysłów i nie które realizowałem, ale jak nie masz zapału po 4 godz pracy to tej gry nie kończysz. Jednak mi się wydaje że gra jest na dobrej drodze, bo jest już machnięte kilka rysunków coraz więcej screenów, czyli jak widać autorzy mają zapał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dla jasności dodam, że koledze tłumaczącemu mój post chodziło, że "niski poziom zaawansowania" = "prosta nieskomplikowana gierka", zaś "niski stopień zaawansowania" = "Gra ukończona w bardzo niewielkim stopniu".

 

Dzięki za uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się podoba ten styl bez kolorowania :D Kojarzy mi się trochę z japońską mangą, która często jest czarnobiała. Ja osobiście bym chciał, żeby zostało niepokolorowane, albo najlepiej pokolorowane i zmienione na czarno-białe. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animację zobaczycie dopiero na pierwszym trailerze prezentującym grę :), na pewno wyjdzie w przyszłym miesiącu, ale dokładna data jeszcze znana nie jest :).

 

A co Cię propaganja dokładnie ciekawi jeśli chodzi o animację? Jeśli chesz zobaczyć to musisz wytrzymać do trailera, jeśli po prostu interesuje Cię co i jak to mogę Ci napisać, że każdy rysunek jest tworzony od nowa, jeśli chodzi o poruszanie się bohatera to kwestia kilku, czasami kilkunastu rysunków, tak samo z przeciwnikami i jak dla mnie zgrabnie to wygląda, ale każdy może mieć różne punkty widzenia. :)

 

Co do kolorystyki gry, to tak jak planowałem od początku będzie czarno białe (kontury czarne), oczywiście tryskająca krew :D będzie miała kolor czerwony tak samo mózg itp. (jak na screenie z rozgrywki nr 1 :) ), ale jeśli wiele osób będzie chciało wersje kolorową po premierze gry, to gdy będę miał czas i chęci to wydam też wersję w kolorze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile takich zapowiedzi było, koleś robi grę 2 godz. i wypuszcza zapowiedź, bo widać już zarys gry, a potem jej nie kończy i zostaje po grze plik na dysku

a ile takich gier było że po godzinie pisze temat w pełnych wersjach...

Gra ma fajny styl graficzny, ale przyłóż się także do gameplay-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://imgfrog.com/?v=6BIs.png Oto kolejny screen dla ciekawych :). Na screenie przedstawiony jest kawałek tła, bohater, "eliksir życia", oraz jedna (z 37 różnych!) laleczka voodoo, którą to będziemy mięli przyjemność zbierać, aby zdobywać punkty, jak to w grze platformowej ;).

 

Oraz zapraszam na stronę internetową, na której będziecie mogli śledzić dokładniej rozwój gry Sprinter Zombie Land, oraz w przyszłości innych gier, które uda nam się stworzyć - http://www.otostrona.pl/chordgames/

Oczywiście o wszystkich ważniejszych newsach będziecie informowani tu na bieżąco :). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...