Moe Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 PhysFis! Start playing with particles! PhysFis jest symulatorem cząsteczek, ich działań na siebie. Cząsteczki: Ogień. Zapala substancje, które reagują na ogień. Zwyczajna woda. Wyparowuje w kontakcie z ogniem. Śnieg. Zamraża wodę, zmienia się w wodę w kontakcie z ogniem. Olej. Zapala się w kontakcie z ogniem, miesza się z wodą. Ciekły azot. Zamraża wodę i olej. Proch strzelniczy. Wybucha po kontakcie z ogniem. Gaz. Zapala się w kontakcie z ogniem, w większych ilościach wybucha.Inne: Ściana - Utrzymuje cząsteczki w miejscu.Silnik PhySim Engine PhySim Engine jest silnikiem fizyki napisanym specjalnie na potrzeby symulatora PhysFis. Jego wersja to 1.5, i jest ciągle rozwijany. Silnik PhySim Engine jest rozszerzeniem do Game Maker'a.Download:PhysFis Download!Screen: Pozdrawiam i zapraszam do oceniania! MoePrzypominam, iż jest to wersja DEMO i może zawierać liczne bugi i błędy. Każdy zauważony błąd zgłoś tutaj, a na pewno go naprawię. PhysFis | PhySim Engine Copyright ® Mikołaj 'Moe' Pawlak Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 1. origin spritów cząstek jest na środku? 2. maska cząstek jest zmniejszona? 3. nadal nie dodałeś "łatania" dziur w blokach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 1. origin spritów cząstek jest na środku? 2. maska cząstek jest zmniejszona? 3. nadal nie dodałeś "łatania" dziur w blokach 1. Nie. 2. Tak. 3. Mówiłem że blok jest z gąbki. :twisted: Spokojnie, to dopiero DEMO, a w demie mają prawo być błędy. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 1. Nie. 2. Tak. 3. Mówiłem że blok jest z gąbki. :twisted: Spokojnie, to dopiero DEMO, a w demie mają prawo być błędy. :thumbsup: nie o to chodzi, jak szybko machniesz myszką rysując blok to są dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 nie o to chodzi, jak szybko machniesz myszką rysując blok to są dziury Nie wiem właśnie dlaczego :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 o jezu, jak nie umiesz zrobić łatania takich dziur to nie bierz się za projekt ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Już sobie poradziłem, będzie to w pełnej wersji naprawione, teraz starajcie się powoli rysować. Zapraszam do oceniania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Spokojnie, to dopiero DEMO, a w demie mają prawo być błędy. :thumbsup: Nie, w becie mają prawa być błędy. Demo ma pokazać cząstkę pełnej wersji tak, by zachęcić do jej kupna. Bugami nie zachęcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Obiecuję iż w pełnej wersji będzie już wszystko cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Włączyłem. Wywołałem menu. Kliknąłem water. Kliknąłem na roomie poza menu. Totalna zaniecha kompa. Restart. 2 raz bałem się włączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 1. Dalej nie działa usuwanie ścian - zrobisz kubek, nalajesz do niego wody (która dalej za cholerę nie przypomina wody, ale co tam), usuniesz kubek, to woda będzie "lewitować". 2. To samo z cząsteczkami - nalejesz wody do kubka, usuniesz kilka cząstek w wodzie w nim, to one niby znikną, ale dalej będą (niewidzialna woda, woohoo!) 3. Dalej są szczeliny między cząstkami, przez co całość wygląda tragicznie. 4. Mam wrażenie, że zamiast naprawiać bug z coraz większą liczbą instancji mimo niszczenia cząstek po prosty usunąłeś licznik ;> Też wyjście. 5. Cząstki się nie mieszają, i można robić wodę w "paski" (coś jak profile glebowe, mmm. Szkoda, że to ciecze) 6. Gdy spalę cząstkę ona także zostaje - tylko jest niewidzialna. 7. Cząstki dalej przechodzą przez ściany. 8. Fizyka gazu to dalej jakaś parodia. Gdy zrobię poziomą ściąnę, i zrobię przed nim trochę gazu to, uwaga uwaga, będzie się on ODBIJAŁ od tego sufitu w nieskończoność - taki "kangurek" z odwróconą grawitacją. 9. Reakcje cząstek na siebie też są sztywne - przytrzymam ogień w jakichkolwiek cząstkach (a co to za różnica, przecież proszek, śnieg, woda parują tak samo) to z "cieczy" (jeśli można te kulki tak nazwać) wycina się idealny kwadracik - pięknie. (pomijając i tak fakt, że woda sie w tamto miejsce nie "zapadnie", bo te cząstki dalej zostają - są niewidzialne, więc jest to neiwidzialny kwadrat, woohoo). 10. Zauważyłem, że przy podwyższonym tempie rezentacji przy tworzeniu cząstek fps spada niemal równo 2x - zbieg okoliczności, że jest to 2x szybsze? Mas teraz solidną podstawę żeby wywalić to głupie przyspieszanie. 11. Po wciśnięciu przycisku New wszystkie przedmioty zostają - stają się tylko niewidzialne. To ficzer rozumiem, zabawa niewidzialnymi cząstkami, woohoo. Czekam na następną wersję, buziaczki ;) btw nazwałbyś proch strzelniczy gunpowder, bo teraz trochę się zdziwiłem, gdy mi "proszek" wybuchł. I proszę, nie żartuj sobie: Zapala się w kontakcie z ogniem, miesza się z wodą. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 woda to wciąż niebieski proszek - NIE użytkownik nie usuwa cząsteczek, tylko czyni je niewidzialnymi - NIE mury mają złe maski - NIE fatalna wydajność - NIE. to coś zawiesiło mi całego kompa. przenoś to na jakiś język lub pisz dlla. teraz. 2/5, ale ktoś z noobów wstawił 1, więc dałem 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Po chwili jakże bolesnej zabawy tym silnikiem zauważyłem, że fps'y spadły do ok 7, przy procku 2x2.9 GHz, 2GB ramu i karcie GF8200, proponuję odpalić ten endżin (usa - da fakin endzian) na jakimś słabym kompie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Osobiście to całkiem mi się spodobało , lecz moim zdaniem woda powinna gasić ogień . I taka mała sugestia możesz zrobić ogień jako instancję statyczną . Ocena dema 3+/5 (niech stracę 4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Jest podobne coś w postaci flashówki na necie, a nazywa się powder game. Spróbujcie, naprawdę warto :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Jest podobne coś w postaci flashówki na necie, a nazywa się powder game. Spróbujcie, naprawdę warto :) nie flashówki ;/ to jest JAVA nie flash, na flashu by nie zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Jest podobne coś w postaci flashówki na necie, a nazywa się powder game. Spróbujcie, naprawdę warto :) no shit sherlock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 No tak... zapomniałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 powiem tak nawet nawet najbardziej podoba mi się ogień szczerze mówiąc nawet nawet 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Szczerze nie ma co czekać na tą grę. Powder toy wymiata i nic tego nie zmieni. Nie chce cie zniechęcać, ale trudno będzie ci zrobić coś lepszego niż w/w tytuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 PROJEKT PORZUCONY Z POWODU BRAKU WENY. MOŻE KIEDYŚ GO KONTYNUUJE. NA RAZIE KONIEC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 SŁOMIANY ZAPAŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bidziu890 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 PROJEKT PORZUCONY Z POWODU BRAKU WENY. MOŻE KIEDYŚ GO KONTYNUUJE. NA RAZIE KONIEC. albo nie umie dokończyć... albo mu się nie chce.. gratuluję wytrwałości :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 albo nie umie dokończyć... albo mu się nie chce.. gratuluję wytrwałości :P Nie chce mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się