Skocz do zawartości

PhysFis


Moe

Rekomendowane odpowiedzi

logofuv.png

PhysFis! Start playing with particles!


PhysFis jest symulatorem cząsteczek, ich działań na siebie.



Cząsteczki:

fire.png Ogień. Zapala substancje, które reagują na ogień.

water.png Zwyczajna woda. Wyparowuje w kontakcie z ogniem.

snowl.png Śnieg. Zamraża wodę, zmienia się w wodę w kontakcie z ogniem.

oil.png Olej. Zapala się w kontakcie z ogniem, miesza się z wodą.

liquidnitrogen.png Ciekły azot. Zamraża wodę i olej.

gunpowder.png Proch strzelniczy. Wybucha po kontakcie z ogniem.

gasv.png Gaz. Zapala się w kontakcie z ogniem, w większych ilościach wybucha.

Inne:

Ściana - Utrzymuje cząsteczki w miejscu.

Silnik PhySim Engine

physimengine.png

PhySim Engine jest silnikiem fizyki napisanym specjalnie na potrzeby symulatora PhysFis. Jego wersja to 1.5, i jest ciągle rozwijany.
Silnik PhySim Engine jest rozszerzeniem do Game Maker'a.

Download:

PhysFis Download!


Screen:

screeni.png


Pozdrawiam i zapraszam do oceniania!

Moe


Przypominam, iż jest to wersja DEMO i może zawierać liczne bugi i błędy. Każdy zauważony błąd zgłoś tutaj, a na pewno go naprawię.

PhysFis | PhySim Engine Copyright ® Mikołaj 'Moe' Pawlak
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. origin spritów cząstek jest na środku?

2. maska cząstek jest zmniejszona?

3. nadal nie dodałeś "łatania" dziur w blokach

 

1. Nie.

2. Tak.

3. Mówiłem że blok jest z gąbki. :twisted:

 

Spokojnie, to dopiero DEMO, a w demie mają prawo być błędy. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dalej nie działa usuwanie ścian - zrobisz kubek, nalajesz do niego wody (która dalej za cholerę nie przypomina wody, ale co tam), usuniesz kubek, to woda będzie "lewitować".

2. To samo z cząsteczkami - nalejesz wody do kubka, usuniesz kilka cząstek w wodzie w nim, to one niby znikną, ale dalej będą (niewidzialna woda, woohoo!)

3. Dalej są szczeliny między cząstkami, przez co całość wygląda tragicznie.

4. Mam wrażenie, że zamiast naprawiać bug z coraz większą liczbą instancji mimo niszczenia cząstek po prosty usunąłeś licznik ;> Też wyjście.

5. Cząstki się nie mieszają, i można robić wodę w "paski" (coś jak profile glebowe, mmm. Szkoda, że to ciecze)

6. Gdy spalę cząstkę ona także zostaje - tylko jest niewidzialna.

7. Cząstki dalej przechodzą przez ściany.

8. Fizyka gazu to dalej jakaś parodia. Gdy zrobię poziomą ściąnę, i zrobię przed nim trochę gazu to, uwaga uwaga, będzie się on ODBIJAŁ od tego sufitu w nieskończoność - taki "kangurek" z odwróconą grawitacją.

9. Reakcje cząstek na siebie też są sztywne - przytrzymam ogień w jakichkolwiek cząstkach (a co to za różnica, przecież proszek, śnieg, woda parują tak samo) to z "cieczy" (jeśli można te kulki tak nazwać) wycina się idealny kwadracik - pięknie. (pomijając i tak fakt, że woda sie w tamto miejsce nie "zapadnie", bo te cząstki dalej zostają - są niewidzialne, więc jest to neiwidzialny kwadrat, woohoo).

10. Zauważyłem, że przy podwyższonym tempie rezentacji przy tworzeniu cząstek fps spada niemal równo 2x - zbieg okoliczności, że jest to 2x szybsze? Mas teraz solidną podstawę żeby wywalić to głupie przyspieszanie.

11. Po wciśnięciu przycisku New wszystkie przedmioty zostają - stają się tylko niewidzialne. To ficzer rozumiem, zabawa niewidzialnymi cząstkami, woohoo.

 

Czekam na następną wersję, buziaczki ;)

 

btw nazwałbyś proch strzelniczy gunpowder, bo teraz trochę się zdziwiłem, gdy mi "proszek" wybuchł.

 

I proszę, nie żartuj sobie:

Zapala się w kontakcie z ogniem, miesza się z wodą.
:(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woda to wciąż niebieski proszek - NIE

użytkownik nie usuwa cząsteczek, tylko czyni je niewidzialnymi - NIE

mury mają złe maski - NIE

fatalna wydajność - NIE. to coś zawiesiło mi całego kompa.

przenoś to na jakiś język lub pisz dlla. teraz.

2/5, ale ktoś z noobów wstawił 1, więc dałem 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...