Paqoo Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Jak to zapisać? Pokoi jest kilka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Że co? Nic z tego nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak wyłączyć persistent obiektu w wybranych pokojach. Tzn. mam bohatera i ma mieć wyłączony persistent w room X, Y i Z. W pozostałych ma być włączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 GML if room=x then persistent=false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Czerwca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ale, jak wyłączysz, to potem już go nie będzie. Ja bym pomyślał nad dezaktywacją, ale tym z kolei musiałby najlepiej zarządzać kolejny obiekt persistent, z eventami room start (gdzie dezaktywuje) i room end (gdzie aktywuje, zeby przeniesc go do innego roomu). Najprościej chyba jednak po prostu zapamiętywać w globalnych jakieś podstawowe dane o postaci i ją odtwarzać w room_start. Ograniczysz dość mocno błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 OK, dzięki Gnysek za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się