skateman Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 mam problem z draw_sprite_ext,więc pisze w GML'u w draw: GML draw_sprite_ext(sackcat_head,0,x,y,3,3,0,c_white,1); draw_sprite_ext(sackcat_torso,0,x,y,3,3,0,color1,1); draw_sprite_ext(sackcat_legs,0,x,y,3,3,0,color2,1); draw_sprite_ext(sackcat_boots,0,x,y,3,3,0,color3,1); ma chodzić o łączenie części ciała postacii głowa - 40 na 70cm brzuch z rękami - 70 na 75cm nogi - 50 na 65cm buty - 32 na 32cm błąd w tym że cżęści źle się łączą proszę o pomoc będe bardzo wdzięczny B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Laczenie wszystkich czesci ciala w jednym punkcie nie jest dobrym pomyslem. Zmieniaj pozycje x i y czesci ciala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Źle masz ustawione orginy (pewnie w lewym górnym rogu). Pozycje x i y powinny być różne, inaczej wszystkie elementy rysował będzie w jednym miejscu. E: Ech, jak zwykle Muuuczek szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się