Czarny Ass Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Czy to dobra waga - 57,0 MB? Kompiluje plik o wadze 456 KB i powstaje plik o wadze 57,0 MB. To dobrze? Ile przeciętna dobra gra ma wagi (kody źródłowe)? Nie wiem czy dobry "kompilator" zrobiłem. (chodzi o wagę skompilowanego pliku) Dlatego w cudzysłowiu, że to projekt kompilatora. (jeszcze nie wiadomo czy powstanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garry692 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 raczej zle skompiluj sobie tak samo dlugi kod w jakims innym kompilatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No to tu Cię mogę zaskoczyć ale Hello world skompilowany w nim waży 2,87 KB! Ten kompilator jest strasznie skrajny! (chyba dorobię parę zabezpieczeń, które zabezpieczą plik oraz zmniejszą jego objętość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ile przeciętna dobra gra ma wagi (kody źródłowe)? gta2 cała(z grafikami też) ważyła 35mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 jaki to język? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 gta2 czy jego gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Quake 2 waży 60mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Moja gierka (kody źródłowe) po skompilowaniu waży ok 1mb... A ma dosyć dużo kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 @TheMarcQ i Makary - a miały duży kod źródłowy. Np te 456 KB? To istotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie zalezy ile kodu ma tylko ile obiektow linkuje (generowane z kodu oraz liby statyczne, niekoniecznie od dllek) - taki duzy kod generuje, i dla tego wlasnie wymyslono dllki aby ten rozmiar ograniczyc. pytanie: z czego korzysta Twoja gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 @PsychiX To nie gra. To bezsensowny program wyświetlający miliony "aaaaaaa...". Nie korzysta z żadnych dlli ani bibliotek. Tam nie ma nic oprócz wyświetlania tego tekstu. Zrobiłem go po to aby sprawdzić czy taki program będzie dużo ważyć po skompilowaniu w tym moim kompilatorze. (ten program jest tylko do celów testowych!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 kopsnij źródła, zkompiluje u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ech... ale to nie żaden C++ czy Pascal! To prototyp kompilatora nowego języka. (a także nowego języka). Język jest nawet jeszcze nie skończony. Zacząłem testować czy w ogóle się włącza i akurat zwróciłem uwagę na dużą wielkość. (język skryptowy to jest tak w ogóle - po skończeniu par testów to będzie normalny język programowania) EDIT: Dodam co nieco o kompilatorze i paru rzeczach: KOMPILATOR (nieskończony, w fazie testów, bez dodatków i w ogóle niczego - kompiluje tylko plik projekt.psg na projekt.bin) INTERPRETER (nie będzie go - jak na razie to język skryptowy z jednym poleceniem , już wspominałem, że go usunę tylko jeszcze nie przetestowałem paru rzeczy) Niedługo może opublikuję mini kompilator podstawowych poleceń języka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 było tak od razu. ja w Intuicio też taki problem napotkałem (podobny, bo nie robił tak wielkich plików), no i rozwiązaniem jest wsadzenie stringa do tablicy stringów na końcu/początku binarki i przy kompilacji sprawdza czy dany string nie został gdzieś użyty, dajesz wtedy zmiennej wskaźnik na blok tego stringa i z tego jednego wszystkie zmienne korzystają. zaprezentuj kod tego co masz(nie ważne że nie c++ ani pascal), bo póki co analizuję w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się