Skocz do zawartości

Kompiluje plik o wadze 456 KB!


Czarny Ass

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to dobra waga - 57,0 MB?

Kompiluje plik o wadze 456 KB i powstaje plik o wadze 57,0 MB. To dobrze?

Ile przeciętna dobra gra ma wagi (kody źródłowe)?

Nie wiem czy dobry "kompilator" zrobiłem. (chodzi o wagę skompilowanego pliku)

Dlatego w cudzysłowiu, że to projekt kompilatora. (jeszcze nie wiadomo czy powstanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zalezy ile kodu ma tylko ile obiektow linkuje (generowane z kodu oraz liby statyczne, niekoniecznie od dllek) - taki duzy kod generuje, i dla tego wlasnie wymyslono dllki aby ten rozmiar ograniczyc.

pytanie: z czego korzysta Twoja gra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PsychiX To nie gra. To bezsensowny program wyświetlający miliony "aaaaaaa...". Nie korzysta z żadnych dlli ani bibliotek. Tam nie ma nic oprócz wyświetlania tego tekstu. Zrobiłem go po to aby sprawdzić czy taki program będzie dużo ważyć po skompilowaniu w tym moim kompilatorze. (ten program jest tylko do celów testowych!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopsnij źródła, zkompiluje u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... ale to nie żaden C++ czy Pascal! To prototyp kompilatora nowego języka. (a także nowego języka). Język jest nawet jeszcze nie skończony. Zacząłem testować czy w ogóle się włącza i akurat zwróciłem uwagę na dużą wielkość.

(język skryptowy to jest tak w ogóle - po skończeniu par testów to będzie normalny język programowania)

 

EDIT:

Dodam co nieco o kompilatorze i paru rzeczach:

KOMPILATOR (nieskończony, w fazie testów, bez dodatków i w ogóle niczego - kompiluje tylko plik projekt.psg na projekt.bin)

INTERPRETER (nie będzie go - jak na razie to język skryptowy z jednym poleceniem , już wspominałem, że go usunę tylko jeszcze nie przetestowałem paru rzeczy)

 

Niedługo może opublikuję mini kompilator podstawowych poleceń języka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było tak od razu.

ja w Intuicio też taki problem napotkałem (podobny, bo nie robił tak wielkich plików), no i rozwiązaniem jest wsadzenie stringa do tablicy stringów na końcu/początku binarki i przy kompilacji sprawdza czy dany string nie został gdzieś użyty, dajesz wtedy zmiennej wskaźnik na blok tego stringa i z tego jednego wszystkie zmienne korzystają.

zaprezentuj kod tego co masz(nie ważne że nie c++ ani pascal), bo póki co analizuję w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...