rytry Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jak mam wstawić muzyke do room0 z zewnętrznego pliku \aby nie została zapisana w exe/. I czy po przejsciu do room1 bedzie grała nadal ta sama muzyka? Jezeli tak co mam zrobic aby nie grała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Czerwca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 jeżeli dasz sound loop - będzie grała, jeżeli nie - zagra tylko raz. Aby wgrać z zewnętrznego pliku poczytaj helpa. The following routines can be used to create new sounds and to remove them. sound_add(fname,kind,preload) Adds a sound resource to the game. fname is the name of the sound file. kind indicates the kind of sound (0=normal, 1=background, 2=3d, 3=mmplayer) preload indicates whether the sound should immediately be stored in audio memory (true or false). The function returns the index of the new sound, which can be used to play the sound. (-1 if an error occurred, e.g. the file does not exist). sound_replace(index,fname,kind,loadonuse) Same as the previous function but this time a new sound is not created but the existing sound index is replaced, freeing the old sound. Returns whether correct. sound_delete(index) Deletes the indicated sound, freeing all memory associated with it. It can no longer be restored. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się