Skocz do zawartości

Muza w room0 itd


rytry

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

jeżeli dasz sound loop - będzie grała, jeżeli nie - zagra tylko raz.

Aby wgrać z zewnętrznego pliku poczytaj helpa.

 

The following routines can be used to create new sounds and to remove them.

 

sound_add(fname,kind,preload) Adds a sound resource to the game. fname is the name of the sound file. kind indicates the kind of sound (0=normal, 1=background, 2=3d, 3=mmplayer) preload indicates whether the sound should immediately be stored in audio memory (true or false). The function returns the index of the new sound, which can be used to play the sound. (-1 if an error occurred, e.g. the file does not exist).

 

sound_replace(index,fname,kind,loadonuse) Same as the previous function but this time a new sound is not created but the existing sound index is replaced, freeing the old sound. Returns whether correct.

 

sound_delete(index) Deletes the indicated sound, freeing all memory associated with it. It can no longer be restored.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...