Skocz do zawartości

3D budynki od góry


Kazik1

Rekomendowane odpowiedzi

I dobrze znac sie na matematyce.

Mozna mieszac do tego 3D. Ja juz cos takiego robilem i wychodzilo wlasnie takie jak w GTA. Rysuj oteksturowane bloki. Tylko nie mozna uzywac kamery, tylko viewow.

Przynajmniej u mnie :)

 

PS. tzn. mozna uzywac kamery, ale viewy beda lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wziołeś to chyba źle. vertexy chyba to się nazywało, gdy szedłeś obok budynku stopniowo pojawiała się jego ściana. na pewno jest na GMC naszym przykład, bo nie dawno ściągałem taki :)

 

jeśli nie vertexy to zwracam honor...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

a ja proponuje użyć funkcji

GML
d3d_set_projection_perspective(x,y,w,h,angle)

 

Przykład:

Pobierz!

 

Jest troche niedorobiony bo bo jest to początek mojej gry ale chyba nie bede go kontynuował bo powstało pare komplikacji nie do ominięcia.

Jest tam perspektywa 3D, "prawie zaczęty" system poziomów (pięter bos jak w tibi :D ) i to chyba wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...