Mucco Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jak zrobić aby obiekt poruszał się najpierw 64 px w górę, później 64 w dół, 64 w górę, 64 w dół, itd...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Użyj Patha ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Użyj Patha ;) A bez patha się nie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 po osiagnieciu odpowiedniej ilosci pix zmieniasz direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 lub po alarmie wyliczonym na podstawie speeda... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 [create] GML xx=x yy=x blok2=0 kierunek='dol' [step] GML if kierunek='gora' and blok2=0 { yy-=64 blok2=1 } if kierunek='dol' and blok2=0 { yy+=64 blok2=1 } if (yy<y) {y-=1} if (yy>y) {y+=1} if yy=y { blok2=0; if kierunek='dol' kierunek='gora' if kierunek='gora' kierunek='dol' } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Kolejka nie dałoby się tego wykonać? ds_queue... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Create: GML yy = y vspeed = |wpisz se| //jesli najpierw ma isc w dol; w przeciwnym razie -|wpisz se|</span> Step: GML if(y <= yy-64) {yy = y; vspeed = |wpisz se|} if(y >= yy+64) {yy = y; vspeed = -|wpisz se|} :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się