baca Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Jak by ktoś mógł mi te klocki przetłumaczyć na gml w wersji 8 to bym był wdzięczny(dokładne tłumaczenie). Change Random Stop Time Line Pause Time Line Set Time Line Create Particle Particle Color Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Change Random = Zmień losowo Stop Time Line = Zatrzymaj na stałe linie czasu Pause Time Line = Spauzuj linie czasu Set Time Line = Ustaw linie czasu Create Particle = Utwórz cząsteczkę Particle Color = Kolor cząsteczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 ja...angielski... Change Random Stop Time Line-stopuje Time-Line Pause Time Line-pauzuje Time-Line Set Time Line-Ustawia Time-Line Create Particle-Tworzy Particle Particle Color-Ustawia kolor particla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Chyba się niezrozumieliśmy, ja wiem co co to jest. Mi chodziło o kod tych klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Jak masz edytor GML, to u góry masz taki "?" kliknij to, potem wyszukaj, potem wpisz co chcesz wiedzieć i Ci się znajdzie jak to użyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Powiedzmy, że nie potrafię znaleść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 to powiedzmy że masz pecha :) Jak poszukasz to powiedzmy że znajdziesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 mi chodzi o 100% kompatybilność kodu i dlatego was pytam. Jak nie umiecie mi pomóc to nie udzielajcie się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 mi chodzi o 100% kompatybilność kodu i dlatego was pytam. Jak nie umiecie mi pomUUUUc to nie udzielajcie się. No właśnie tam będziesz miał :] Pięknie tłumaczone więc o co ci jeszcze powiedz chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Jak by ktoś mógł mi te klocki przetłumaczyć na gml w wersji 8 to bym był wdzięczny(dokładne tłumaczenie). Change Random Stop Time Line Pause Time Line Set Time Line Create Particle Particle Color Change random? Nie ma takiego klocka w podstawowych bibliotekach. Jest za to Create Random: GML instance_create(x,y,choose(obj1,obj2,...,objN)) Albo instance_change GML instance_change(obj1,true_or_false) Ale jeżeli change random by istniało to wyglądało by tak: GML instance_change(choose(obj1,obj2,...,objN,true_or_false) Stop Timeline: GML timeline_position = 0 timeline_speed = 0 Pause Timeline: GML timeline_speed = 0 Timeline set position: GML timeline_position = pozycja Particle create: GML part_type_shape(particle1,pt_shape_smoke) part_type_size(particle1,0,0,0,0) Particle color: GML part_type_color_mix(particle1,c_red,c_black) part_type_alpha2(particle1,1,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Change Random - nie moge znalezc w klockach Stop Time Line - GML timeline_index = nazwa; timeline_position = 0; timeline_running = false; Pause Time Line - GML timeline_index = nazwa; timeline_running = false; Set Time Line - GML timeline_index = nazwa; timeline_running = true; // od gm8 musisz ustawiac jeszcze _running zeby poszlo, dawniej wystarczylo ustawiac index</span></span> Create Particle Particle Color http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=290449 #Edit O kurde.. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 nie jestem pewny co do instance_create(x,y,choose(obj1,obj2,...,objN)) bo raz prubowałem i się niedało ale dięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Co do timelinów to nie obiecuje że są dobrze. Bo sam ich nigdy nie użyłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 timelinesy to shit... Lepiej alarmy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się