Lollus Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jak napisać taki kod? Jeżeli obiekt ma kolizje ze ścianą{ akcja... } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 collision_rectangle, collision_circle, collision_line... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 poprostu dajesz event kolizji ze sciana i kod :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Czerwca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 position_meeting itp. też się nadadzą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Mam 9 kulek w takim czymś 0 0 0 0 0 0 0 0 0 i chcę, aby jeżeli choć jedna z nich rąbnie się ze ścianą, wtedy wszystkie y+=30 Niestety, aktualnie w moim kodzie robi się tak, że jeśli jedna rąbnie się ze ścianą, to wszystkie lecą w miejsce tej rąbniętej a potem y+=30 Jak to naprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garry692 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 w step kulki: GML if(place_meeting(x,y,OBIEKT_SCIANA)){ with(OBIEKT_KULKA){ y+=30; } } o ile dobrze zrozumialem Jak to naprawić ? najlepiej pokaz jak to robisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a może ty robisz w 3d? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 to musi własne kolizje i grawitacje robić na x,y,z chyba napisałby że gra jest w 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się