Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Co bardziej obciąża grę ilość roomów czy raczej obiektów w grze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Aha ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 obiekty, roomy nie są zawsze wyświetlane przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A czy jest możliwe w jaki kolwiek sposób spowolnić animacje objektu???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 GML image_speed=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 GML image_speed = 0.5 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 po co dajesz to samo co ja? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Najbardziej grę obciąża kod :P Weź zoptymalizuj grę, jeśli gra pójdzie np. pod GM 5.3, to przenieś, wtedy będzie szybciej chodziła (Dotyczy gier 2D i MMO [3D tylko na silnikach]), dodatkowo pousuwaj zbędne pętle, obiekty, dodatkowo dezaktywuj zbędne obiekty itp. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 I nie używaj dużo particle. Ładnie zwalniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Zapomniałem jeszcze o coś zapytać o to że jak np. wciśniemy prawą strzałke obiekt ma się kręcić w prwo cały żeby się obracał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 image_angle i direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Mógłbyś jaśniej bo nie za bardzo rozumiem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 użyj image_angle i direction image_angle - kąt rysowania sprita direction - kierunek, "współpracuje" ze zmienną speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 No tylko gdzie mógłbym to znaleźć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Tzn. co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 On myśli że to jest w klocku. Chłopie musisz dać to (kod) w piece of code (taki klocek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 image_angle i direction to zmienne i trzeba je ustawic za pomoca Set Variable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 czekajcie bo już się pogubiłem jestem początkujący więc może powiedzcie gdzie jest srt variable miałem chyba już z tym doczyniena ale zapomniałem wogule co to jest i gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Dobra widze i co??? no w kodzie ale jak podajcie no jakby to powiedzieć w sformuowanym kodzie bo jak wkleje image_angle i direction to raczej nic się nie s DoublePost. Warn +11 Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 w step daj: set variable image_angle to direction w klawiszu w lewo daj: set variable direction direction-4 a w prawo daj: set variable direction direction+4 a w góra: set variable speed to 4 pamiętaj że sprite musi być zwrócony w prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A w Key Release Any: set variable speed to 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Kurcze a są na tego temat jakieś przykłady zrobione w Gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 To chyba jakas prowokacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Aaa! No nie chcę się powtarzać, ale TO JEST JUŻ TRIPLE-POST! Proszę Cię, edytuj posty, zamiast tak spamować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Nie ale jak byście byli w stanie zrobić taki przykład to proszę zapodać link OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A jak już jesteśmy przy angle, to jak zrobić taką śmieszną rzecz, że kąt kamery zmienia się wraz z kątem obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 view_angle = image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Awsome! :] Dzięki, mistrzu! EDIT: Zaraz, mi chodziło o to, że podczas oglądania rooma z tego viewa, obiekt do którego jest przyklejony, się praktycznie nie rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się