Cekol Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 chcę zrobić programik dla ludzi kturzy nie mają zarejestrowanego gma Program będzie służył do robienia obracanej animacji I siępytam: Co trzeba zrobić aby był snipshot do pliku o nazwie wartości wariablesa direction?? czyli aby robił pliki zżutu ekranu klatka po klace? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Eee, albo ja czegoś nie rozumiem, albo Ty nie wiesz, że w edytorze GM masz gotową funkcję do robienia obrotowego sprita, więc po co ten program? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Przecierz napisał dla obracania jest ale dla zarejestrowanych a on chce zrobić ale dla niezarejestrowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Przeciez Dark Maximal napisal, ze chodzi o edytor grafiki gm, a nie kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Chodzi mi o animację klatka po kaltce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Edit Sprite -> Animation -> Rotation Sequence -> Counter Clockwise Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Maja 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Musisz pobrać liczbę klatek sprite'a do jakiejś zmiennej. Dalej tworzymy surface o wielkości sprite'a, następnie tworzymy pętlę for gdzie warunkiem ograniczającym będzie wcześniej pobrana liczba klatek, no i co tyknięcie wyrysowujemy sprite'a na tym surface i zapisujemy surface do pliku o nazwie numeru wyrysowanej klatki. var lk,sur,i,sw,sh,sr; sw = sprite_get_width(argument0); sh = sprite_get_height(argument0); sr = 360/argument1; sur = surface_create(sw,sh); surface_set_target(sur); draw_rectangle(0,0,sw,sh,0); for ( i=0; i <= argument1; i += 1 ) { draw_sprite_ext(argument0,0,sw/2,sh/2,1,1,i*sr,c_white,1); surface_save(sur,string(i)+'.bmp'); draw_rectangle(0,0,sw,sh,0); } surface_reset_target(); surface_free(sur); Ten skrypt należy wywołać w evencie draw tylko jeden raz! Argument0 to nazwa sprita, argument1 to liczba klatek animacji. Pętla zapisuje pełny obrót (360 stopni). Origin, ucinannie krawędzi itd, to już sam sobie porobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Hehe, hihi, huhu ^^" I wychodzi na to że Ranmus jest autorem programu w 80%. =3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Tiaaaa... a nie w 99? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 heh troche to zatrudne jak na mnie :( A możesz poprostu powiedzieć jak zrobić aby nazwą obrazka snapshota był wariables?? czyli jak powiecmy jakić obiekt ma direction 134 to aby plik do którgo zapisuje się snapshot nazywał się 132.jpg ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się