I am Lord Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Spójrzcie co sobie przed chwilą napisałem wiem że nie przydatne ale fajny motyw :P alternatywne wyświetlanie obrazu. Taki sposób programowania w gm chyba całkowicie wyklucza jego przydatność co do szybkości tworzenia projektów. Nie wiem tylko czemu dokładnie ten sam kod nie działa w gm 6, tzn nie wyświetla okna gry i jedyny słuch po aplikacji jest w procesach (game.exe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Faktycznie. Nieprzydatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 jak komu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No, to w sumie żadne odkrycie. :) Pieterowi nawet kiedyś coś takiego pisałem, coś podobnego do menu czy cu. I zobacz sobie to: https://gmclan.org/up152_12_180410_gm8_custom_input.html Wykorzystuje ten sam myk. A jeśli chcesz by okno było widoczne: GML window_set_visible( true ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Przeoczyłem tą funkcję. No widzę że zrobiłeś tam nieskończoną pętle i odświeżanie obrazu w niej ale mi raczej chodziło o to że w ten sposób możemy zrobić własny system tworzenia obiektów bez zbędnych dodatkowych zmiennych, które gm automatycznie przydziela każdej nowej instancji. Jak np. speed, hspeed, gravity, mask_index itp. Jednak z tym chyba za dużo roboty bo jeszcze by trzeba było własne kolizje napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 bardzo ciekawy sposób,gra bez obiektów....hmmmm...tylko poco się męczyć skoro można zrobić z obiektami,trochę bez sensu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 @ALT Ja myślę że będzie większa wydajność... Chociaż nie jestem pewien. Ale jak sie chce wydajnosć dużo to lepiej się C++ uczyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ja się uczę właśnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się