I am Lord Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Nowa wersja nie ma już bugu z maską, poprawiłem składnię kodu, ulepszyłem mieszanie teraz jest jeszcze bardziej realistyczne. znajdziecie go tu: https://gmclan.org/up539_12_Advanced_alchemy_example.html dla gm8 rar z exe: https://gmclan.org/up539_4_advanced_alchemy_example.html advanced alchemy example exe[/url] Instrukcja mieszania wyświetla się po uruchomieniu więc nie będę tu jej powtarzał, za to wytłumaczę jak działa: każda potka posiada 3 typy cech: Przeźroczystość (potionTransparency), odcień (potionFeatureHUE), jasność (potionFeatureVAL) te cechy składają się na ogólny wygląd cieczy. Do typów HUE i VAL można ustalić 255 różnych statystyk mixtury np. siła, zwinność, życie, mana itd. typ przeźroczystości jest mnożnikiem wszystkich cech to oznacza że jeżeli potionTransparency będzie wynosił 0 to mixturka nic nie będzie dawać, jeżeli 100 to mixturka będzie maxymalnie wydajna. Jak mieszamy ro potka zmienia swój wygląd a statystyki zmieniają się w zależnści od coloru i przeźroczystości. Mozna uzyskać 16777215 kombinacji. W zasadzie to jest ich mniej bo statystyki są zaokrąglane. Komentarze po angielsku bo umieszam to też na yoyo i 64digit, sorry :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 na pewno ty to napisałeś? czy po prostu bardzo lubisz pisać komentarzy w języku angielskim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Zaraz będę umieszczał to na yoyo dlatego jest po angielsku, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 aha, to wiele wyjaśnia i jeszcze jedno: ja się dziwiłem , żeby nie było że nie umiem podstaw angielskiego(i nie tylko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 aha, to wiele wyjaśnia i jeszcze jedno: ja się dziwiłem , żeby nie było że nie umiem podstaw angielskiego(i nie tylko) ja jakoś też używam angielskiego w komentarzach. poza tym, zanim zaczniesz kogoś oskarżać o plagiat, musisz mieć dowody ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 do diabła z tym; ale offtop; powrót do tematu: dobry przykład ale chyba trochę pospiesznie zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 właśnie zauważyłem że maska się zfailowała pewnie przez to że przed pokazaniem tego wam rozblurowałem obrazek z pustą potką i nie przetestowałem. Tak btw: całe BattleToads które robie nie ma ani jednego polskiego komentarza czy zmiennej, tam też robie wszystko po ang. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Według mnie zbędny wysiłek, ale rzeczywiście, j.polski jest mniej efektowny od angielskiego w grach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Update: poprawiona składnia jest bardziej czytelna, uprościłem też kod dodając pętle, nie ma bugu z maską i realistyczniej się miesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się