Nasaric Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Co w collision_line oznacza prec i notme? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Drogą domysłu, uważam, że prec to precision, a notme, to czy ma też patrzeć na objekt sprawdzający. Jak uważasz że chcesz, to dajesz 1, jak nie - 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Maja 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 co zresztą pisze w helpie (ale jak widać nawet drogą dedukcji da się to skumać) (...) The argument "prec" indicates whether the check should be precise or only based on the bounding box of the instance. Precise checking is only done when the sprite for the instance has the precise collision checking set. The argument "notme" can be set to true to indicate that the calling instance should not be checked. All these functions return either the id of one of the instances that collide, or they return a negative value when there is no collision. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się