Skocz do zawartości

collision_line


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

co zresztą pisze w helpie (ale jak widać nawet drogą dedukcji da się to skumać)

(...) The argument "prec" indicates whether the check should be precise or only based on the bounding box of the instance. Precise checking is only done when the sprite for the instance has the precise collision checking set. The argument "notme" can be set to true to indicate that the calling instance should not be checked. All these functions return either the id of one of the instances that collide, or they return a negative value when there is no collision.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...