Broccatee Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Chciałbym zrobić poruszanie view'em myszą, ale żeby player z niego również nie znikał. Czyli coś takiego jak np w tych grach: http://www.yoyogames.com/games/145-conflict-arcade-071 http://www.yoyogames.com/games/109205-a-d-r-e-n-a-l-i-n-e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Podstawa wektorów się kłania :) Wystarczy wyliczyć wektor od gracza do myszki ( względem okna gry ) a potem podzielić przez jakąś liczbę ( np 2 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Ok, to teoria. Możesz powiedzieć jak użyć tego w praktyce? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Heh... Tu masz trochę w praktyce to opisane: http://matematyka.pisz.pl/strona/1628.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Nie, nie chodzi mi o definicję wektorów, bo akurat wiem z czym to się je :] Za to kompletnie nie wiem jak mam tego użyć w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 GML view_xview[0] = (objPlayer.x-view_wview[0]*0.5) + (mouse_x - objPlayer.x)*0.4; view_yview[0] = (objPlayer.y-view_hview[0]*0.5) + (mouse_y - objPlayer.y)*0.4; Plose baldzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A możesz mi jeszcze powiedzieć do którego obiektu mam to wstawić? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 zrób sobie obj baza np i w step. Nie zapomnij umieścić w roomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Ok, wszystko działa. Okazało się, że to ja popełniłem błąd i nie działał mi kod Konrada. Ps. Nie trzeba robić oddzielnego obiektu obj_baza, wystarczy wklepać do Step'a obj_cursor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 To ja dam szybką odpowiedz: :] Link. I przyjemny raport za :spam: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Jak nie umiesz czytać, to się nie odzywaj. Ps. Jakbym ja raportował chłam, który piszesz to już by cie dawno na tym forum nie było nobku :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Koniec kłótni Żuczki, inaczej przeprowadze Sąd Ostateczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Chciałbym zrobić poruszanie view'em myszą, ale żeby player z niego również nie znikał. oKursor porusza viewem i chciałbym aby oGracz nie mógł z niego zniknąć. Tak wielka różnica. A i odpowiedz ci dawałem na tamtym temacie która pasuje, tu i jeszcze twórca tych obydwu tematów jest taki sam, to tylko zbieg okoliczności. :glare: :closedeyes: :hmmm: :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Tylko, że twoja odpowiedź była beznadziejna, a kod nie trzymał się kupy. Pozdro & poćwicz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi