Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Najpierw do rooma wkładam Obj_Ściany (czyli całą obramówkę budynku), a potem do środka daję obj_podłoga i... od razu w okienku rooma jeden z obiektów znika! Jak zrobić by tak się nie działo? Ad 2. Wiem że to banalne ale jak zrobić by przy zderzeniu z Obj_Ściana nie dało się przejść dalej? Ad 3. Chciałbym by Obj_podłoga był zawsze na samym dole. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 przy edycj rooma odznacz replace underline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Dzięki Marek.S a co do innych pytań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ad 2. zaznacz ścianie solid, a obiektowi który ma przez nią nie przechodzić w kodzie poruszania poprzedź warunkiem sprawdzającym pozycję. Czyli np jak masz: left button: x -= 5 to daj if ( place_free( x - 5, y )) x -= 5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Sorry, mam taki kod na poruszanie: GML if ( keyboard_check( vk_up )) speed = 5 else if keyboard_check( vk_down ) {speed=-5} else speed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GML if ( not place_free( x + lengthdir_x( speed + 1, direction ), y + lengthdir_y( speed + 1, direction )) speed = 0 zobacz to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ten kod nie działa, wyświetla Fatal error o treści "Symbol, or ) expected" nawet jak dopiszę nawias na końcu linijki dalej nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GML if ( not place_free( x + lengthdir_x( speed + 1, direction ), y + lengthdir_y( speed + 1, direction ))) speed = 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Thx, działa, a teraz jak zrobić by obiekt był zawsze pod bohaterem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GML x = hero.x y = hero.y + 24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Ale mi chodzi o coś innego, mam na myśli to że jak ktoś wejdzie na podłogę to ona będzie wyświetlać się pod nim, a mi wyświetla się nad ludźmi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 wybacz, ale nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 No patrz, są dwa obiekty: - Obiekt Ściana który ma solid i nie da się przez niego normalnie przejść bez drzwi - I w środku powyższego obiektu jest podłoga i ja chciałem by podłoga była zawsze pod ludzikami a u mnie jest nad. Czyli wszystko działa poprawnie poza tą podłogą która wyświetla się u mnie zawsze nad ludzikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się