Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 u Ciebie step nigdy nie wyniesie 2 (step = 2 zawsze da false) przy naciskaniu enter pozornie ustawiasz go na 2, ale linijkę później zmieniasz znów na 3 -> kod ściemnia CI się to w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 tak.sciemnia sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 masz nazwe obiektu taką: edytor grafiki a nazwę rooma taką: edytor_grafiki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 podeślij lepiej projekt bo się nigdy nie dowiemy co masz źle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 oto plik: gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 u Ciebie step nigdy nie wyniesie 2 (step = 2 zawsze da false) przy naciskaniu enter pozornie ustawiasz go na 2, ale linijkę później zmieniasz znów na 3 -> kod ściemnia CI się to w ogóle? jaki z Ciebie LOL! pytałem Ci się czy się ściemnia i w poście wyżej wskazałem błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 @wikku9 objekt:obj_edytor_grafiki room:edytor_grafiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GML [Create] alpha=0; step=0; kursor=0; m[0]='Nowa gra'; m[1]='koniec gry'; m[2]='edytor grafiki'; kursor_max = 2 [Step] if step=0 { if alpha<1 then alpha+=0.1 else { alpha=1; step=1; } } if step=2 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { alpha=1; step=3; instance_destroy(); } } [Draw] draw_set_font(font) draw_set_alpha(alpha); for (i=0; i<=kursor_max; i+=1;) { if i=kursor then draw_set_color(c_white) else draw_set_color(c_blue); draw_text(0,0+(40*i),m); } [Enter] if step=1 { step=2; if(!sound_isplaying(sound0)) sound_play(sound0) //step=3 -- TU BYŁ KURWA TWÓJ BŁĄD! sound_play(sound1) } PS. W tym przykładzie skate_gm8.gmk jest ciut ulepszony system skakania i jazdy po platformach. PS2. skopiuj te całe kody co podałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się