Broccatee Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Wróg idzie w moją stronę. Gdy uderzy w ścianę - omija ją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 mp_potential_step() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 nie bardzo działa z image_angle :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Jeżeli obiekt to jakiś ludzi i ma być zwrócony w stronę bohatera to funkcje direction i image_angle dawaj w tym obiekcie oddzielnie i obrazek będzie zwrócony na bohatera, a obiekt będzie szedł swą drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Był kiedyś kiedyś taki przykład omijania przeszkód jak znajde do dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Daj daj, bo moje karaluchy robią to samo jak uderzą w ścianę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 image_angle = point_direction(xprevious,yprevious,x,y) jaki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Aaaajć, nie moge znaleść takiego fajnego przykładu z mijaniem przeszkód a gdzieś miałem na kompie :P Znalazłem coś takiego ale jest ro zrobione na klockach :/ ale przeszkody mija xD Tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ja jak robiłem rpg to takie coś miałem, mogę dać jak na kompa wejdę EDIT: voila GML image_angle=direction Grid = mp_grid_create(0,0,40,30,16,16) mp_grid_add_instances(Grid,Wall,true); //komórki zajęte przez obiekt Wall ustaw jako niedozwolone Ready = mp_grid_path(Grid,Path,x,y,(Main.x+10 div 1*1),(Main.y+27 div 1*1),true) path_set_kind(Path,true) mp_grid_destroy(Grid) PathWidth = path_get_number(Path)-1 if path_get_length(Path)<200{ //od jakiej odległości się rzucają na ciebie path_start(Path,3,0,true) Ready = false; }else{path_end()} if path_get_length(Path)<9{path_end()}//do jakiej odległości się rzucają na ciebie</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 na gmc było chyba... ja też mialem, robiło kropki jak w heroes! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 nie bardzo działa z image_angle :| GML image_angle = direction; geniuszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Geniuszu, a direction to co? :P gdy to coś się obraca to wbija się w skałe! a może... mouse_pressed: direction+/- = 1 aż do point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a może... mouse_pressed: direction+/- = 1 aż do point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) ?Chodzi ci o "opóźnione" obracanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 yyy... tak, wtedy by nie wskakiwał na murki przy obracaniu. i jak obliczyć najkorzystniejszy moment obrotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się