Skocz do zawartości

Omijanie obiektów


Broccatee

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jak robiłem rpg to takie coś miałem, mogę dać jak na kompa wejdę

 

EDIT: voila

GML
image_angle=direction

Grid = mp_grid_create(0,0,40,30,16,16)

mp_grid_add_instances(Grid,Wall,true); //komórki zajęte przez obiekt Wall ustaw jako niedozwolone

Ready = mp_grid_path(Grid,Path,x,y,(Main.x+10 div 1*1),(Main.y+27 div 1*1),true)

path_set_kind(Path,true)

mp_grid_destroy(Grid)

PathWidth = path_get_number(Path)-1

 

if path_get_length(Path)<200{ //od jakiej odległości się rzucają na ciebie

path_start(Path,3,0,true)

Ready = false;

}else{path_end()}

if path_get_length(Path)<9{path_end()}//do jakiej odległości się rzucają na ciebie</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...