Ignis Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jak zrobić dobre "odwracanie się" w stronę kursora i żeby to jakoś współgrało ze sprite'ami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ok, a żeby potem postać szła w tą stronę gdy nacisnę strzałkę do góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 GML direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_angle = direction if ( keyboard_check( vk_up )) speed = 3 else speed = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Działa, pięknie (Ja sobie spisuje kto mi pomagał... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się