Skocz do zawartości

układ kodu


kamcio540

Rekomendowane odpowiedzi

co tu jest źle

 

GML
{

 

if (vspeed>0) and !keyboard_check(vk_control) and sprite_index != kickflip_spr then sprite_index=spada else sprite_index = kickflip_spr

 

}

 

{

 

if keyboard_check(vk_control) then kickflip = true

 

{

 

if keyboard_check_released(vk_control) then sprite_index=spada and image_index == 0

 

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgaduje że to

if keyboard_check_released(vk_control) then sprite_index=spada and image_index == 0

 

zmień na to

 

if keyboard_check_released(vk_control) then

{

sprite_index=spada

image_index == 0

}

And należy do funkcji logicznych dlatego jest błąd i nie wiem po co używasz tych and i then, ja w ogóle ten cały kod napisał bym tak

GML
if (vspeed>0) && (!keyboard_check(vk_control)) && (sprite_index != kickflip_spr )

sprite_index=spada

else

sprite_index = kickflip_spr

 

 

if keyboard_check(vk_control) then kickflip = true

{

if keyboard_check_released(vk_control)

{

sprite_index=spada

image_index = 0

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if (vspeed>0) && !keyboard_check(vk_control) && sprite_index != kickflip_spr

{

sprite_index=spada

}

else

sprite_index = kickflip_spr

 

if keyboard_check(vk_control)

{

kickflip = true

}

 

if keyboard_check_released(vk_control)

{

sprite_index=spada

image_index == 0

}

 

tak nie przejrzyściej a nie pakować wszystko do jednej linii?

Poza tym... nawet nie powiedziałeś co ma być źle a jak ma być dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...