LolikZabijaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Tytuł: Parszywa Dwunastka II Gatunek: TDS Opis: Więc po długiej przerwie, po średnio udanej I części gry, postanowiłem wydać nową część, opartą na starym silniku, ale pozbawioną bugów. Gra będzie odbywała się w III kampaniach - Amerykańskiej, Polskiej i Radzieckiej. Na razie zrobiłem tylko postać Amerykanina i jeden poziom - francuskie miasteczko, zasady gry będą przybliżone do poprzedniej części, jednak wprowadzę sporo udoskonaleń graficznych i programistycznych. Gra oczywiście rozgrywa się w realiach II wojny światowej, nie wiem jakie misje będe robić, ale pomysłów mi nie brakuje :) Zamieszczę tu na razie tylko dwa screeny, niedługo dam więcej, nie skończyłem jeszcze budować pierwszego poziomu, więc tylko tyle. W II części będzie o wiele lepsza grafika, fabuła i efekty dźwiękowe. Terminu wydania full wersji nie podam, bo mogę na grę poświęcić tylko kilka godzin tygodniowo. Autorzy: Programowanie: LolikZabijaka korzystając z przykładów : Zmiana broni i przeładowanie (Marek.S) i przykład AI od Pablo-GM'a Fabuła: LolikZabijaka Grafika: LolikZabijaka Muzyka: Chwilowo nie ma muzyki Screeny: Wszelkie uwagi dotyczące grafiki przyjmuję od teraz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Co do grafiki bo chyba narazie tylko o niej moża pogadać bo nie ma zabardzo opisanyj fabuły gry. No to muszę powirdzieć grafika nie jest zadowalająca, pudzie martwi jak i sam gracz wyglądają okropnie, są nie proporcjonalni do reszty. Grafika gryzie się ze sobą, ponieważ połowa rzeczy jest czysta jak rysowana w paincie, nie ma faktury a druga cześć ma fakture i to nie pasuje zabardzo. Jedyne co mi się podoba to te gazety czy ulotki na ziemi xD noo i jeszcze niektóre szafeczki są spoko resza grafy raczej do poprawy powinna pujść, szczególnie postacie, auto, ściany(żeby nie były tak pocięte...) z tego co widać to jakieś solidne 2/5 będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 tzn. co do ścian to je poprawię, bo o tym wiedziałem od początku, auto oczywiście poprawię nad postaciami też popracuję, dzięki za uwagę :D co do proporcji to chyba nie muszą być aż tak idealnie zachowane, w końcu to nie gra 3D Bronie też do poprawy ? Wydaje mi się że są dobrze narysowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Co do grafiki "hero": brak proporcji sztywna postać Aaa i na dole po lewej w 2 ss leży taki trupek zobacz sobie na jego kciuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Proporcja to podstawa! Według ciebie mogę sobie zrobić ściane 32x32, a postaci 128x128?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Brakuje mi cieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ludzie leżą na samochodach, mp40 na szafce. O ile grafiki właśnie broni (oprócz kałacha) wygłądają fajnie, jak i szafki to: -bohater do dupy -trupy nie mają konturów -samochód słaby reszta ok na pewno nie 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Samochód jeśli chodzi o proporcje wygląda, jakby do środka ładowała się jedna osoba na szerokość :) Poza tym postać ma bardzo dziwną pozę, trochę jak ludzie na strzelnicy z wiatrówkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Mi się grafa podoba, dla mnie ma swój klimacik. Trzeba jednak zaznaczyć że uwagi moich przedmówców są trafne. A tytuł kojarzy mi się z 2 filami wojennymi, chyba wiadomo jakimi, czyżby fabuła miała mieć coś z nimi wspólnego, oprócz czasu wydarzeń?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 tylko czas wydarzeń, chyba nie widziałeś poprzedniej cześci gry ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Aktualnie gra prezentuje sobą niewiele. Poza doświadczeniami z pierwszej gry nie wiemy wiele więcej o gameplay, grafika bądź co bądź musi ze sobą współgrać. Narazie nie oceniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ludzie leżą na samochodach, mp40 na szafce. O ile grafiki właśnie broni (oprócz kałacha) wygłądają fajnie, jak i szafki to: -bohater do dupy -trupy nie mają konturów -samochód słaby reszta ok na pewno nie 2/5 jak ten bohater powinien wyglądać, może jakiś szkic? A ta broń to nie kałach tylko STG44 Co konkretnie jest złego w bohaterze, poza w jakiej stoi ? Kolorystyka? Rozjaśnijcie sprawę, muszę wiedzieć co poprawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Coś takiego wygląda lepiej, podczas chodzenia bez celowania broń raczej bardziej przy ciele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 czyli do chodzenia inny sprite ?. też o tym myślałem, a pozycja do strzału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michmis Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 To, co naszkicowałem, to pewnie mniej więcej coś takiego, jakby nie celować specjalnie do oka, ale jakby trzymać shotguna albo cięższego km. Do celowania przy oku byłby raczej bardziej obrócony jeszcze w prawo, broń bardziej na osi, ale bez przesady. Głowa przechylona w stronę broni. Podczas biegu postać raczej odwrócona normalnie, a broń bardziej przy ciele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 ok, dzięki, skorzystam z tych rad :), chociaż nie wiem czy uda mi się ładnie narysować tą postać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 I tak oto powraca mój ulubiony TDS :D Cóż mogę rzec. Grafika średnio mi się podoba. Wydaje mi się, że niektóre elementy są nieproporcjonalne do reszty. Mam nadzieję, że gierka będzie lepsza od poprzednika i czymś mnie zaskoczy. Liczę na wiele urozmaiceń i długą kampanię. Powodzenia w tworzeniu! Narazie wstawiam 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 5 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 No, konkret. Wiedziałem że nie zapomnisz o starej, dobrej dwunastce. Grafa wprawdzie momentami odchodzi od stylu, ale czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Wygląda klimatycznie, to będzie absolutny hit. Powiedz mi tylko - czy zamierzasz wprowadzić system świateł i zjawiska pogodowe? Nie mówię, że grafika jest zła (właśnie taka kolorowa, szczegółowa - bardzo mi się podoba), ale takie bajerki mogą do niej ciut nie pasować, a wiem że w większości TDS są. Jeśli masz zamiar coś dodawać, to radziłbym ją trochę urealistycznić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ale płasko nooo :( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Witam, przywracam do życia swój projekt, z niewielkimi zmianami, min. poprawioną jakością grafiki i innymi bajerami, oczywiście jak to w tej grze będziemy mieć do dyspozycji duży arsenał broni(w tej chwili jest ich 12) najróżniejszych, od pistoletów, do strzelb i pistoletów maszynowych, po granaty i broń przeciwpancerną. Usunąłem zasadniczą usterkę z części poprzedniej tj. strzelba strzelająca jednym pociskiem, dodałem też małe utrudnienie, pociski nie są w 100% celne, zbaczają z kursu w sposób losowy(oczywiście do określonej granicy) ale to jest zależne od broni, np. sten ma duży rozrzut, ale np. colt 1911 nie ma go prawie wcale. Demka na razie nie dam, bo muszę jeszcze kilka szczegółów, ale chcę żbyście wiedzieli że projekt nie stoi w miejscu, wprowadziłem też zmiany w fabule, będzie rozgrywana TYLKO w jednej kampani, będzie sporo nawiązań do części poprzedniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 TAK! Jakieś screeny już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 wiesz co, dorzuce parę szczegółów i wydam demko, myslę że w ciągu kilku najbliższych godzin/dni wrzucę je na GMC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 jak zawsze jestem niecierpliwie podekscytowany : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Tylko się, Lolik nie spiesz. To nigdy pozytywnie nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się