Kubaka Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam! Chcialbym aby pasek(obj_pasek) nie odnosil sie tylko do jednego obiektu(obj_host) oraz aby kazdy host mial oddzielne hp. Moze mi ktos powiedac prosty sposob na wykonanie tego oraz czy jest to mozliwe bez ciaglego tworzenia nowych zmiennych? (np global.hosthp1, global.hosthp2, global.hosthp3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jak chcesz mieć dla każdego inne hp, to musisz zrobić każdą zmienną inną (chyba). Nie jestem pewien :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaka Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 No bo powiedzmy ze mam na mapie 5 obiektow 'host'. jezeli strzele w jednego to chce aby tylko dla niego ubylo hp a nie rowniez dla calej reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 GML (Create hosta) hp=100; GML (Kolizja z pociskiem) hp-=1; with(other) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaka Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 cos jest nie tak :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Spróbuj tak: GML (create host) hp=100; GML (kolizja w pocisku z hostem) with other { hp-=1; if(!hp) instance_destroy() } E:poprawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zeby po strzale nie odbierało wszystkim host'om hp daj zamiast globalnej zwykłą zmienną wtedy będzie ona obejmowac tylko dany obiekt, więc jeśli strzelisz w któregoś tylko jemu ubędzie hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaka Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 mozecie mi powiedziec jakiej komendy mam uzyc kiedy w scrypcie mam zapisac kolizje z obiektem x? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 GML collision_point collision_rectangle collision_circle collision_ellipse collision_line place_empty place_free place_meeting position_empty position_meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się