Skocz do zawartości

3DS MAX


kubal09

Rekomendowane odpowiedzi

zobacz tuty na youtubie...

 

tło możesz zrobić jako zielony prostokat na ktorego tle bedziesz cos tam stawial, zapisywanie animacji jest w renderingu, zeby dodac texture musisz podzielic model na czesci i zrobic im mape UV, nie pametam jak to sie nazywalo. Tak by bylo najwygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1- Tak jak mówi Farkraj , dajesz modelowi unwrap UVW gdzie edytujesz całą siatke- cholernie trudne w maxie ale można się posłużyć zew. programami. Później dajesz UVW Mapping. Druga opcja to nasz model-->PPM-->conver to:-->conver to editable mesh lub poly. Dzieki temu masz możliwość nakładania textur na wybrane poligony lub elementy.

 

ad 2- Rendering/Environment/ Tutaj w common parameters masz background- możesz wybrac kolor lub texture.

ad 3- Rendering/Render w common jest tabelka Render Output. Zaznacz save file i kliknij obok buttona 'files..' dzięki temu masz mozliwość zapisu pliku(sporo mozliwośći formatu) klikasz f9 i animacja Ci sie renderuje jednocześnie zapisując plik z danym rozszerzeniem na dysku.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1- Tak jak mówi Farkraj , dajesz modelowi unwrap UVW gdzie edytujesz całą siatke- cholernie trudne w maxie ale można się posłużyć zew. programami. Później dajesz UVW Mapping. Druga opcja to nasz model-->PPM-->conver to:-->conver to editable mesh lub poly. Dzieki temu masz możliwość nakładania textur na wybrane poligony lub elementy.

 

ad 2- Rendering/Environment/ Tutaj w common parameters masz background- możesz wybrac kolor lub texture.

ad 3- Rendering/Render w common jest tabelka Render Output. Zaznacz save file i kliknij obok buttona 'files..' dzięki temu masz mozliwość zapisu pliku(sporo mozliwośći formatu) klikasz f9 i animacja Ci sie renderuje jednocześnie zapisując plik z danym rozszerzeniem na dysku.

 

pozdro

 

Ad1. Ciągle mi nie wychodzi. Czy mógłbyś tak zedytować ten plik Mu.rar , tak aby postać miała białą chustę i złotą szatę? Bo coś mi się chrzani. Bardzo jest mi to potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię to i nic : Klik. Może krok po kroku?

 

e: thx już sobie poradziłem

 

ad 1- Tak jak mówi Farkraj , dajesz modelowi unwrap UVW gdzie edytujesz całą siatke- cholernie trudne w maxie ale można się posłużyć zew. programami. Później dajesz UVW Mapping. Druga opcja to nasz model-->PPM-->conver to:-->conver to editable mesh lub poly. Dzieki temu masz możliwość nakładania textur na wybrane poligony lub elementy.

 

ad 2- Rendering/Environment/ Tutaj w common parameters masz background- możesz wybrac kolor lub texture.

ad 3- Rendering/Render w common jest tabelka Render Output. Zaznacz save file i kliknij obok buttona 'files..' dzięki temu masz mozliwość zapisu pliku(sporo mozliwośći formatu) klikasz f9 i animacja Ci sie renderuje jednocześnie zapisując plik z danym rozszerzeniem na dysku.

pozdro

 

Nie mogę tego znaleść. Daje to co jest najpierw i mam to : https://gmclan.org/uploader/4475/asaad.png . Proszę powiedzcie jak to zrobić, to jest dla mnie naprawdę pilnę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...