kubal09 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Mam 3 pytania co do 3ds maxa(szukałem w google ale nie znalazłem): -Jak dodać teksturę do modelu(i jego poszczególnych części) -Jak dodać tło aby było np. zielone -Jak zapisać animację. Proszę bardzo o pomoc! Pozdro Kubal09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zobacz tuty na youtubie... tło możesz zrobić jako zielony prostokat na ktorego tle bedziesz cos tam stawial, zapisywanie animacji jest w renderingu, zeby dodac texture musisz podzielic model na czesci i zrobic im mape UV, nie pametam jak to sie nazywalo. Tak by bylo najwygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Trzeba najpierw dodać Material chyba, a w kwestii tła to szukaj coś na kształt World Settings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ad 1- Tak jak mówi Farkraj , dajesz modelowi unwrap UVW gdzie edytujesz całą siatke- cholernie trudne w maxie ale można się posłużyć zew. programami. Później dajesz UVW Mapping. Druga opcja to nasz model-->PPM-->conver to:-->conver to editable mesh lub poly. Dzieki temu masz możliwość nakładania textur na wybrane poligony lub elementy. ad 2- Rendering/Environment/ Tutaj w common parameters masz background- możesz wybrac kolor lub texture. ad 3- Rendering/Render w common jest tabelka Render Output. Zaznacz save file i kliknij obok buttona 'files..' dzięki temu masz mozliwość zapisu pliku(sporo mozliwośći formatu) klikasz f9 i animacja Ci sie renderuje jednocześnie zapisując plik z danym rozszerzeniem na dysku. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 ad 1- Tak jak mówi Farkraj , dajesz modelowi unwrap UVW gdzie edytujesz całą siatke- cholernie trudne w maxie ale można się posłużyć zew. programami. Później dajesz UVW Mapping. Druga opcja to nasz model-->PPM-->conver to:-->conver to editable mesh lub poly. Dzieki temu masz możliwość nakładania textur na wybrane poligony lub elementy. ad 2- Rendering/Environment/ Tutaj w common parameters masz background- możesz wybrac kolor lub texture. ad 3- Rendering/Render w common jest tabelka Render Output. Zaznacz save file i kliknij obok buttona 'files..' dzięki temu masz mozliwość zapisu pliku(sporo mozliwośći formatu) klikasz f9 i animacja Ci sie renderuje jednocześnie zapisując plik z danym rozszerzeniem na dysku. pozdro Ad1. Ciągle mi nie wychodzi. Czy mógłbyś tak zedytować ten plik Mu.rar , tak aby postać miała białą chustę i złotą szatę? Bo coś mi się chrzani. Bardzo jest mi to potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 wow przecież tutaj masz juz wszytsko ładnie podzielone, zmieniasz tylko kolory w material edytorze z koloru tej czapy na swój, tak samo z szatą:) skąd masz modelik>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Z TurboSquid. Wpisujesz nazwę ,ustawiasz filtr pieniężny na 0 i szukasz :) BTW: Z modelem dalej mi nie idzie, ustawiam kolor, wyłączem okno i ciągle jest taki sam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ale na co mam Ci odpowiedzieć? Wchodzisz w material editor, szukasz kulki- najpierw tej w kratkę która odpowiedzilana jest za chustę, wchodzisz w maps, zmieniasz diffuse color.. https://gmclan.org/up6389_4_Mu.html masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Robię to i nic : Klik. Może krok po kroku? e: thx już sobie poradziłem ad 1- Tak jak mówi Farkraj , dajesz modelowi unwrap UVW gdzie edytujesz całą siatke- cholernie trudne w maxie ale można się posłużyć zew. programami. Później dajesz UVW Mapping. Druga opcja to nasz model-->PPM-->conver to:-->conver to editable mesh lub poly. Dzieki temu masz możliwość nakładania textur na wybrane poligony lub elementy. ad 2- Rendering/Environment/ Tutaj w common parameters masz background- możesz wybrac kolor lub texture. ad 3- Rendering/Render w common jest tabelka Render Output. Zaznacz save file i kliknij obok buttona 'files..' dzięki temu masz mozliwość zapisu pliku(sporo mozliwośći formatu) klikasz f9 i animacja Ci sie renderuje jednocześnie zapisując plik z danym rozszerzeniem na dysku. pozdro Nie mogę tego znaleść. Daje to co jest najpierw i mam to : https://gmclan.org/uploader/4475/asaad.png . Proszę powiedzcie jak to zrobić, to jest dla mnie naprawdę pilnę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nikt mi nie odpowiada, ale odpowiedzcie mi wreszcie bo bardzo tego potrzebuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nikt mi nie odpowiada, ale odpowiedzcie mi wreszcie bo bardzo tego potrzebuję! nie to forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się