Skocz do zawartości

d3d_set_projection_ortho


wikku9

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli by to było :)

d3d_set_projection_ortho(..); można wywołać gdy jest się w trybie "d3d_start()".

GML
d3d_set_projection_ortho( x, // Pozycja projekcji ortho na osi x

y, // Pozycja projekcji ortho na osi y

w, // Szerokość projekcji ortho na osi x

h, // Wysokość projekcji ortho na osi y

angle // Obrót projekcji na osi z

);

Btw. d3d_set_projection_ortho wywołuje się w najwyższym ( najmniejsza wartość depth ) obiekcie, można oczywiście ustawić jakieś przyciski jeszcze wyżej ( mniejszy depth niż w obiekcie z projekcją )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...