wikku9 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 oco chodzi z d3d_projection_ortho? na jakiej osi jest to angle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zapraszam do lektury jaką jest dokumentacja :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jeśli by to było :) d3d_set_projection_ortho(..); można wywołać gdy jest się w trybie "d3d_start()". GML d3d_set_projection_ortho( x, // Pozycja projekcji ortho na osi x y, // Pozycja projekcji ortho na osi y w, // Szerokość projekcji ortho na osi x h, // Wysokość projekcji ortho na osi y angle // Obrót projekcji na osi z ); Btw. d3d_set_projection_ortho wywołuje się w najwyższym ( najmniejsza wartość depth ) obiekcie, można oczywiście ustawić jakieś przyciski jeszcze wyżej ( mniejszy depth niż w obiekcie z projekcją ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się