Skocz do zawartości

get_string


kamcio540

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiesz...

Jak mówi dziadek - faq:

get_string(str,def) Asks the player in a dialog box for a string. str is the message. def is the default value shown.

Mówiąc po polskiemu.

Funckja ta pyta gracza w okienku o podanie stringa. str to wiadomość. def to pokazana wartość na początku.

Ty wpisałeś w def 'blablabla', co tak naprawdę jest odpowiedzią, więc na początku masz podaną odpowiedź. Zmień to na coś innego, np. 'wpisz tutaj ślepcu *cenzura* a nie *cenzura* *cenzura', bądź nie wpisuj nic, czyli: '' .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty w ogóle umiesz to grupować (formatować)?

 

GML
zmienna = get_string('hasło:','wpisz')

 

if zmienna = 'blabla'

{

show_message('OWCA') and room_goto_next();

else show_message('Źle') and room_goto_next();

}

 

EDIT:

Dopiero zauważyłem, że nie ma "()" na końcu <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo do cholery jasnej nie ma czegoś takiego jak akcja and akcja

trzeba poprawnie użyć tego wspaniałego urządzenia jakim są KLAMRY

{}

piękne

GML
if zmienna = 'blabla'

{

show_message('OWCA'); room_goto_next();

} else { show_message('Źle'); room_goto_next(); }

średniki w GMie nie są konieczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...