kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 jak zrobic string z poprawna i nie poprawna odpowiedzią GML get_string('blablabla',bla')</span> bla to ma byc poprawna odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 zmienna = getstring('bla','bla') if zmienna = 'Bla' then <akcja prawidłowa odpowiedź> else <akcja nieprawidłowa odpowiedź> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 ale od razu mi sie pojawia poprawna odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 BO WPISAŁEŚ TEKST PODSTAWOWY JAKO BLA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 kod mam tak GML zmienna = get_string('hasło:','blabla') if zmienna = 'blabla' then room_goto(room1) else room_goto(room2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nie rozumiesz... Jak mówi dziadek - faq: get_string(str,def) Asks the player in a dialog box for a string. str is the message. def is the default value shown. Mówiąc po polskiemu. Funckja ta pyta gracza w okienku o podanie stringa. str to wiadomość. def to pokazana wartość na początku. Ty wpisałeś w def 'blablabla', co tak naprawdę jest odpowiedzią, więc na początku masz podaną odpowiedź. Zmień to na coś innego, np. 'wpisz tutaj ślepcu *cenzura* a nie *cenzura* *cenzura', bądź nie wpisuj nic, czyli: '' . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 co mam wpisać zeby nie wyswietlała sie odpowiedz i zeby blabla było poprawna odpowiedzia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 GML zmienna = get_string('hasło:','wpisz') if zmienna = 'blabla' then room_goto(room1) else room_goto(room2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 hehe dzieki crack :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 tex=get_string('Kupa: ','') //nic nie ma, czyli nie podpowiada jakie hasło xD tzn, nie jest napisane blabalbal if tex= 'pawiany wchodzą na ściany' { kupa_z_masłem() } Pshaw! spóźniłem się ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 No prościej się nie da. A nie, da się, po mongolsku. Proszę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 a jak chce zrobic ze wchodzi ci do rooma i pisze string ja mam tak GML zmienna = get_string('hasło:','wpisz') if zmienna = 'blabla' then get_string('OWCA','.') and room_goto_next else get_string('źle','.') and room_goto_next Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 raczej może GML show_message('Źle kurka ma jajko!') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 nie działami to: GML zmienna = get_string('hasło:','wpisz') if zmienna = 'blabla' then show_message('OWCA') and room_goto_next else show_message('Źle') and room_goto_next Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ty w ogóle umiesz to grupować (formatować)? GML zmienna = get_string('hasło:','wpisz') if zmienna = 'blabla' { show_message('OWCA') and room_goto_next(); else show_message('Źle') and room_goto_next(); } EDIT: Dopiero zauważyłem, że nie ma "()" na końcu <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 GML show_message('OWCA') and room_goto_next ta linijka jest żle xD <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ty też nie umiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Edytowałem post, spróbuj teraz. @up: Nie chce mi się robić tabulatora... Bo go nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 nadal ta linijka jest źle GML show_message('OWCA') and room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Powiedz jaki błąd Ci wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 unexpected symbol in expresssion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 nie można po prostu linijkę niżej? co do ( ) to nie byłem pewien xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 GML zmienna = get_string('hasło:','wpisz') if zmienna = 'blabla' { show_message('OWCA') and room_goto_next(); } else show_message('Źle') and room_goto_next(); Ale się walnąłem, po prostu dawno GMa nie miałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 źle nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Spróbuj bez średników na końcu... Nie wiem, co jest źle, może czas kupić okulary mi? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 nadal zle bez sredników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 bo do cholery jasnej nie ma czegoś takiego jak akcja and akcja trzeba poprawnie użyć tego wspaniałego urządzenia jakim są KLAMRY {} piękne GML if zmienna = 'blabla' { show_message('OWCA'); room_goto_next(); } else { show_message('Źle'); room_goto_next(); } średniki w GMie nie są konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się