bluks Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Może pytanie dla niektórych wyda się śmieszne, ale chcę zmienić depth pojedynczego sprita który jest tworzony przez event draw i nie wiem jak. I się pytam bo to by mi bardzo pomogło. Oczywiście można to zrobić przez oddzielny obiekt ale chciałbym tego uniknąć. Proszę o szybką odpowiedz. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 A potrzebujesz dokladnej wartosci do depth ? Jezeli chcesz narysowac w 1 obiekcie, w ktorym jeden sprite jest pod drugim to wystarczy najpierw wpisac kod do dolnego sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 powiem szybko i zwięźle: depth = <jakas liczba> Oczywiście gdzie jest <jakas liczba> masz wpisać konkretną liczbe np 1,2,3,5,100 Kazda liczba liczy sie jako ilosc pikseli w dol bodajze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Czytanie ze zrozumieniem się kłania. powiem szybko i zwięźle: depth = <jakas liczba> Oczywiście gdzie jest <jakas liczba> masz wpisać konkretną liczbe np 1,2,3,5,100 Kazda liczba liczy sie jako ilosc pikseli w dol bodajze Ale to do obiektu a nie tworzonego sprita. A potrzebujesz dokladnej wartosci do depth ? Jezeli chcesz narysowac w 1 obiekcie, w ktorym jeden sprite jest pod drugim to wystarczy najpierw wpisac kod do dolnego sprita Ale to zalicza się do tego obiektu a mi chodzi aby się zaliczało do wszystkich w koło. To trochę jak 1.kturas depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zostaje użycie kilku obiektów, a wszem i wobec wiemy że jest to mało wydajne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ostatnio już ten temat był poruszany, nawet kilka razy. Nie da się czegoś takiego zrobić, przynajmniej nikt z nas nie wymyślił na to sposobu. Muszą być osobne obiekty, kropka. Lecz, możesz rysować je w odpowiedniej kolejności (każdy kolejny jest wyżej), może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się