kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jak zrobic animacje w czasie skoku ja robie tak if (keyboard_check(vk_lcontrol))sprite_index=kickflip i jest syntax error? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 GML if keyboard_check_pressed(vk_lcontrol) { sprite_index = nazwa } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 może masz taką samą nazwę obieku jak i sprita :P. Offtop: Chce ci się tak kolorować tą składnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jak kopiuje z GM'a to mi sie na kolorowo pisze i nie mam takiej samej nazwy objektu jak sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 dal plik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 https://gmclan.org/up6072_12_Skate_City_I.html Masz i mi daj GML na kickflip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 cały kod mam tak if !(place_free(x,y+1)) //jeżeli nie stoi na podłodze { if (keyboard_check(vk_left) && hspeed > -maxhsp) // poruszanie w lewo { hspeed-=a ; image_xscale=-1 } else if (keyboard_check(vk_right) && hspeed < maxhsp) { hspeed+=a ; image_xscale= 1 } else friction=0.2 if (keyboard_check(vk_space))vspeed-=vspd //jump } if (place_free(x,y+1)){ gravity=0.5 ; friction=0.1 } else gravity = 0 //gravitacja if (vspeed>0) sprite_index=spada if (vspeed<0) sprite_index=skacze if (vspeed=0) sprite_index=jedzie (tu wpisywałem kod ktury podawał mi vadeuru) //operacje na spritach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ja tam żadnego błędu nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 robi ci sie ta animacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 nie. Nawet wiem dlaczego. edit: Powinno być tak: Nie nie powinno poprawny kod masz na dole | | \/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 spójrz na góra na kod gdzie mam wpisac to co mi podał vadeuru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 chyba masz kickflip jako obiekt i jako sprite. ja robie tak spr_kickflip to sprite, a obj_kickflip to będzie obiekt. spr_* - sprite obj_* - obiekt bg_* - tło snd_* - dźwięk mus_* - muzyka tml_* - linia czasowa a zamieniłeś nazwa na kickflip? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 GML if keyboard_check_pressed(vk_lcontrol) { sprite_index = trik if alarm[0]=-1 alarm[0]=(ile trwa animacja w s)*room_speed; } else if (sprite_index!=trik) { sprite_index=jedzie } GML (w alarm0) sprite_index=jedzie Aha i w create ustaw sobie: GML image_speed=0.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mam bład w sprite_index = trikif alarm[0]=-1alarm[0]=(ile trwa animacja w s)*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Usunąłeś nawiasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 nie wpisałem bez nawiasów i nadal mam błąd sprite_index = trikif alarm 0=-1alarm 0=(ile trwa animacja w s)*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 daj treść błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Assigment operator expected Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Nie powinno być tak? GML sprite_index = trikif; alarm[0]=-1; alarm[0]=(ile trwa animacja w s)*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 to "trikif" mam na cos zamienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Teraz zauważyłem, że dałeś alarm[0]=-1. Zmień na -1 na 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 teraz mi pisze symbol ) expected Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 miało być triki :P Zapodaj kod. A wiesz co sprawdź sobie sam kod naucz się samodzielności!! Jak tego nie umiesz to nie zostaniesz programistą!! I tak te gry które ty robisz nigdy się nie spodobają. I tak naprawdę gm to bardzo skromy program. Jeżeli naprawdę chcesz zostać tym, programistą to zacznij się uczyć jakiegoś języka z rodziny c. W przyszłości ci się przyda. Myślę że to cię do czegoś zmotywowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 nie działa sprite_index = triki; alarm[0]=1; alarm[0]=(ile trwa animacja w s)*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A gdzie te nawiasy? W końcu miałeś błąd "symbol ) expected". Może masz jakieś if'y albo inne funkcje i nie zamknąłeś nawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 sprite_index = triki; alarm[0]=1; alarm[0]=*room_speed; co mam w tym zmienić? if !(place_free(x,y+1)) //jeżeli nie stoi na podłodze { if (keyboard_check(vk_left) && hspeed > -maxhsp) // poruszanie w lewo { hspeed-=a ; image_xscale=-1 } else if (keyboard_check(vk_right) && hspeed < maxhsp) { hspeed+=a ; image_xscale= 1 } else friction=0.2 if (keyboard_check(vk_space))vspeed-=vspd //jump } if (place_free(x,y+1)){ gravity=0.5 ; friction=0.1 } else gravity = 0 //gravitacja if (vspeed>0) sprite_index=spada if (vspeed<0) sprite_index=skacze if (vspeed=0) sprite_index=jedzie if keyboard_check_pressed(vk_lcontrol)=sprite_index = kickflip_spr //operacje na spritach nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 OMG, (ile trwa animacja w s) zamień na jakąś wartość liczbową! EDIT: Ile ty masz lat? 10? Trochę zrozumienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zrobiłem to i nadal nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Teraz zauważyłem, że dałeś alarm[0]=-1. Zmień na -1 na 1.-1 jest dobrze... https://gmclan.org/index.php?czytajart=64 @UP: pokaż jak zamieniłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mam tak if keyboard_check_pressed(vk_lcontrol) { sprite_index = kickflip_spr if alarm[0]=-1alarm[0]=(0.3)*room_speed; } else if (sprite_index!=kickflip_spr) { sprite_index=jedzie } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się