Pieter Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Cóż, chodzi mi właściwie o to, jak sprawdzić czy obiekt któremu nadaje różne x,y i direction jest za "plecami" (dosłownie) i odwrócony do tych pleców drugiego przodem? (o kąt się nie martwię, wystarczy sprawdzić czy ma ten sam direction plus/minus parę wartości). infografika: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Masz jakiś direction tego kolesia. I masz point_direction() od tego za plecami do tego z przodu. No to jeśli te wartości są równe plus minus jakaś wartość znaczy, że jest za plecami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Sprawdzaj czy różnica direction playera a point_direction do tego obiektu za plecami jest bliska 180 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Masz jakiś direction tego kolesia. I masz point_direction() od tego za plecami do tego z przodu. No to jeśli te wartości są równe plus minus jakaś wartość znaczy, że jest za plecami. kurcze, zupełnie zapomniałem, że tam jest point_direction. Dzięki wam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Makary, pomyśl trochę, tutaj nie tylko chodzi o direction. Zobacz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 On pisał o point_direction... Funkcja, która zwraca kierunek od jednego obiektu do drugiego a nie direction obiektów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Makary, pomyśl trochę, tutaj nie tylko chodzi o direction. Zobacz: Cierp! On mówi o point_direction(), a nie direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Rzeczywiście, przepraszam za pomyłkę. W ten sposób wyjdzie tak jak miało wyjść :) . On pisał o point_direction... Funkcja, która zwraca kierunek od jednego obiektu do drugiego a nie direction obiektów... Nie musisz mi tłumaczyć funkcji, te podstawowe dobrze znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Coś takiego naskrobałem, troche chaotycznie i na szybko, ale może pomoże. https://gmclan.org/up199_12_od_tylca.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Listopada 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Coś takiego naskrobałem, troche chaotycznie i na szybko, ale może pomoże. https://gmclan.org/up199_12_od_tylca.html Który to już temat, który odświeżasz po 8 miesiącach? Który to już temat w którym bawisz się w moda zamiast zraportować? Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się