Sentel Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam was mam taki problem gdy wstawiam model 3D i chcę go obrócić za pomocą d3d_transform_add_rotation_z() ok model się obraca, ale wędruje na inne miejsce niż powinien być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 przestaw translation w inne miejsce lub upewnij się, że model jest rysowany na pozycjach nie np. x i y tylko 0,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 d3d_transform_set_identity( ); d3d_transform_set_translation( ... ); ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Bardzo ważna jest kolejność transformacji. Najpierw przesunięcie ( translate ), a później obrót ( rotate ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentel Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Ok jest dobrze dzięki z szybką odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się