GMpatapon Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jak zrobić ciecz taką jak w The Powder Toy??? (nie mam pro edycji i wiem że jest GMPhysics v4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ...(nie mam pro edycji...)Nie masz pro, nie pobawisz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMpatapon Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 podobno można,może być nawet 15 linijek kodu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 nie, nie można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 można! ale nie przy 15 linijkach kodu ;( Tylko że to będzie wolne jak cholera, przy użyciu masę obiektów ofc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Pewnie połowę funkcji matematycznych musiałby sam se napisać. Samo takie napisanie tych funkcji -50% wydajności. Nieuniknionym również wariantem jest masa potrzebnych obiektów ( jak napisał Konrad-GM ) i kolizji. -45%. Na "normalnym" kompie (2x2.5ghz, 3gb ram, 512 vga) FPSy nie przekroczyłyby pewnie 5. (sama ciecz, bez reszty gry.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się