Skocz do zawartości

Zablokowane Kombinacja,WARJACJA!


Rekomendowane odpowiedzi

GML
zmienna=''

 

if keyboard_check_released(vk_left)

{

zmienna+='A'

[ewentualne nastawienie alarmu]

}

if keyboard_check_released(vk_down)

{

zmienna+='B'

[ewentualne nastawienie alarmu]

}

 

if zmienna=="AAAB"

{

//idź że naprzód, żołnierzu!

zmienna=""

 

}

 

sugeruję ustawienie alarmu który resetuje kombinację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
zmienna=''

 

if keyboard_check_released(vk_left)

{

zmienna+='A'

[ewentualne nastawienie alarmu]

}

if keyboard_check_released(vk_down)

{

zmienna+='B'

[ewentualne nastawienie alarmu]

}

 

if zmienna=="AAAB"

{

//idź że naprzód, żołnierzu!

zmienna=""

 

}

 

sugeruję ustawienie alarmu który resetuje kombinację.

 

i dupa,nie działa :boxed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omg a wpisywałeś razem z tym? [ewentualne nastawienie alarmu]. Czy usunąłeś to i wpisałeś własną część kodu, a w miejscu //idź że naprzód, żołnierzu! komendę żeby szedł, bo to jest dobry kod.

 

E. Ta kombinacja działa na razie jak wszystko dobrze zrobisz naciśnięcie złego klawiszu na: Left,Left,Left,Left,Down to już nie będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omg a wpisywałeś razem z tym? [ewentualne nastawienie alarmu]. Czy usunąłeś to i wpisałeś własną część kodu, a w miejscu //idź że naprzód, żołnierzu! komendę żeby szedł, bo to jest dobry kod.

 

E. Ta kombinacja działa na razie jak wszystko dobrze zrobisz naciśnięcie złego klawiszu na: Left,Left,Left,Left,Down to już nie będzie działać.

 

dokładnie ten sam kod tylko dodałem komendy:

GML
mp_potential_step( x+0, y+0,3,1)

sprite_index = sprite8

 

EDIT : i wrzuciłem do create lub step

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...