Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sorka, nie sprecyzowałem, chodzi o przykład Dacus'a. Nie obiekt się przemieszcza tylko jest w złym miejscu rysowany(dalej, w prawo od miejsca położenia obiektu), około 1/4 obiektów tak się zachowuje.

 

PS nie dałem tego do pytań początkujących czy zaawansowanych bo problem dotyczy dokładnie tego przykładu.

 

EDIT: kiedy usunąłem obiekt oController(w którym tworzymy surfejsa) problem znikł, ale wtedy nie ma niewidzialności, pokombinuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie testowałem czy to to, ale przenieść całe

GML
surface_set_target(surface);

// rysowanie surface'a tak aby tam gdzie jest nieprzezroczysty było tło

draw_set_blend_mode_ext(bm_inv_src_alpha, bm_src_alpha);

draw_surface(surface_mask, 0, 0);

draw_set_blend_mode(bm_normal);

surface_reset_target();

z oController z Drawa do Stepa :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...